פלאפון תשדר את כל משחקי המונדיאל ללא תשלום

לקוחות פלאפון יוכלו לצפות בשידורים ישירים של כל 64 המשחקים ■ בנוסף הושק אזור מיוחד בפורטל החברה שבו ישודרו תקצירי משחקים ושערים ממונדיאלים קודמים

חברת פלאפון תשדר ללקוחותיה ללא תשלום את כל 64 משחקי מונדיאל 2010 שיחל בחודש הבא. השידורים ישודרו בשידורים ישירים הן ב-LIVE והן ב-VOD בפורטל הסלולרי של החברה.

שידורי מונדיאל 2010 בפלאפון הינם חלק משיתוף-פעולה של החברה עם ערוץ הספורט, שישדר בערוץ "ספורט 5" את משחקי המונדיאל בשידור ישיר, לצד תקצירי המשחקים וקטעי VOD.

גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון, אמר היום (ד') כי "הטלוויזיה בסלולר הפכה כבר מזמן לתופעה רחבה הפונה לקהלים מגוונים, והמונדיאל עצמו מהווה חגיגה חוצת-קהלים. החיבור בין השניים ייצור את שיחת היום ביוני הקרוב. מאחר שהמשחקים יתקיימו בשעות המפוזרות על פני היום, וניתן יהיה לצפות בהם באיכות הגבוהה ביותר בסלולר, לקוחות פלאפון יוכלו ליהנות מהחוויה היכן שיהיו".

במסגרת שידורי המונדיאל השיקה החברה "ערוץ מונדיאל" ייעודי שבו ישודרו המשחקים. בנוסף למשחקים הקימה פלאפון בפורטל החברה אזור מיוחד תחת הכותרת "עולם המונדיאל", שניתן יהיה לצפות באמצעותו ללא תשלום בקטעי VOD ובהם תקצירי משחקים מהמונדיאל 2010, שערים נבחרים, כתבות בוידיאו וקטעי וידיאו ממונדיאלים קודמים.