מועצת הרשות השנייה מתייצבת מאחורי אמנון נדב

‎‎כל חברי המועצה חתמו על מכתב לעו"ד טנה שפניץ, ראש ועדת המינויים בשירות הציבורי, וקראו לה לאפשר את המשך כהונתו של נדב במועצה‏ - זאת למרות הודעתה של בתו, העובדת ברדיו "אקו 99", כי תמשיך בתפקידה

‎‎חברי מועצת הרשות השנייה מתייצבים לצדו של היו"ר אמנון נדב. כל חברי המועצה חתמו על מכתב שהועבר לעו"ד טנה שפניץ, העומדת בראש הוועדה למינויים בשירות הציבורי, וקראו לה לאפשר את המשך כהונתו של נדב כיו"ר מועצת הרשות השנייה.

"אנו מאמינים ביכולתו של אמנון להוביל את המועצה בנבכי תפקידיה המורכבים ללא משוא-פנים", כתבו חברי המועצה.

‏בימים אלה החליט נדב להנמיך את היקף פעילותו במועצה, לאור בדיקה שמבצעת ועדת שפניץ על יכולתו להמשיך בתפקידו. זאת לאור הודעתה של בתו, העובדת בתחנת הרדיו האזורית "אקו 99", כי בכוונתה להמשיך בתפקידה - זאת בניגוד להצהרה מוקדמת.

נדב הודיע כי לא ייאלץ את בתו לוותר על עבודתה וביקש את חוות-דעתה של שפניץ באשר ליכולתו לשמור על תפקידו.

‏‏"כחברי המועצה, ברצוננו להביע את תמיכתנו במציאת פיתרון שיאפשר את המשך כהונתו של מר נדב, במיוחד לאור תפקודנו המשותף החיובי עד כה", כתבו חברי המועצה במכתבם, שנשלח גם לשר התקשורת משה כחלון.

לדבריהם, יש לאפשר לנדב להמשיך בתפקידו, "במיוחד לאור העובדה שהוא מנוע ממילא מלטפל בכל הליך או החלטה בנושא הרדיו במשך השנה הקרובה", לשון המכתב. הגבלה זו חלה על נדב לאור העובדה שבתפקידו האחרון שימש כיו"ר תחנת הרדיו "רדיוס".

‏‏‏"יש לציין כי חברי המועצה מודעים היטב לקשריו של מר נדב לתחום הרדיו האזורי, ולא יתנו יד לסטייה מנורמות מחמירות ביותר בנושאים אלה. מיותר לציין כי המועצה נמצאת בתחילת דרכה, ומן הראוי שתמשיך בתפקודה השוטף ללא זעזועים ועיכובים נוספים. הוואקום שנוצר כתוצאה מההתפתחויות האחרונות אינו מטיב עם המועצה וכפועל יוצא עם מי שכפוף לה ו/או מחכה להחלטותיה החשובות", נכתב. ‏‎‎‏