המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

חברת לילית קוסמטיקה מרחיבה את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית. ל"גלובס" נודע כי מותגי הטואלטיקה ADAM ו-EVE יעברו לידי החברה. מדובר בשני מותגים שהיו עד לאחרונה חלק ממערך המותגים של חברת קרליין אך לא נכללו בעסקת מכירת מותגי קרליין לחברת סנו.

תחת המותג ADAM משווקות היום הסדרות ADAM אורגינל ו-ADAM אמושיין. שתי הסדרות, המיועדות לגברים, כוללות דאודורנטים, אפטר שייב, קרם לחות ואו דה טואלט. היקף מכירות המותג בקרליין עמד על 11 מיליון שקל בשנה.

תחת המותג EVE משווקות שתי סדרות לנשים, כשכל סדרה כוללת בושם, קרם גוף ודאודורנט. היקף מכירות המותג עומד על 2.5 מיליון שקל בשנה.

שני המותגים משווקים במגוון רחב של רשתות הכולל את סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, H&O, רשתות המזון ופרפומריות פרטיות.

חברת לילית קוסמטיקה, שנוסדה בשנת 1938, נמצאת בבעלות האחיות ניצה בילט (75%), שמשמשת כמנכ"לית החברה, ואליה בימזה (25%).

החברה היא יבואנית מותגי הבישום הגדולה בארץ ומשווקת בתחום זה את המותגים קנזו, קרולינה הררה, דולצ'ה וגבנה, גוצ'י, פאקו רבן, פראדה, נינה ריצ'י, ורסאצ'ה וקרטייה.

בנוסף משווקת החברה את מותגי הטיפוח לנקסטר, שיסיידו, LA PRAIRE ,JUVENA ו-PUPA.

החברה פעילה היום בתחום הקוסמטיקה העממית עם מותגים פרטיים לאחר שפיתחה 10 סדרות בישום שונות, מחציתן מיועדות לנשים ומחציתן לגברים.

האחזקה במותגים ADAM ו-EVE תאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית. לדברי אורי בילט, סמנכ"ל המכירות בלילית קוסמטיקה ובנה של ניצה בילט, החברה תקים חטיבה חדשה שתתעסק אך ורק בקוסמטיקה העממית.

"יש לנו מוצרים שעד היום לא קיבלו ביטוי לסוג הזה של הלקוחות. למשל, יש לנו את המותג טבק שאנחנו מייבאים מגרמניה מעל 50 שנה. עד היום לא היה לי מערך הפצה מתאים למוצר. החטיבה והמותגים ADAM ו-EVE יאפשרו לנו כניסה לנקודות מכירה שלא היינו שם, כמו רשתות המזון הפרטיות, בתי-מרקחת ופרפומריות פרטיות", אומר בילט.

מחזור המכירות של חברת לילית עמד בשנת 2009 על 247 מיליון שקל. אני מעריך שעם הכניסה שלנו למאס מרקט נגיע למחזור של 320 מיליון שקל", אומר בילט.

* במי תפגעו?

"בג'ייד, בקרליין, בסופטאץ'. אין הרבה שחקנים בקוסמטיקה העממית, ויש עוד מקום, לאו דווקא למותגים ישראלים אלא גם למותגים עממיים בינלאומיים".