לילית קוסמטיקה

כתבות אחרונות

 
קוסמטיקה / צילום: Shutterstock

מטפחים את התחרות: לילית קוסמטיקה נכנסת לאונליין

הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים

מיכל רז-חיימוביץ' 01.03.2022
חנות של נארס ברומא

להכין את הפנים: מותג האיפור Nars נכנס לישראל

וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

מיכל רז-חיימוביץ' 04.05.2021

לילית קוסמטיקה מחזירה לישראל שני מותגי נישה שפעלו בארץ בעבר

חברת הקוסמטיקה תחל לייבא לישראל בבלעדיות את מותג הטיפוח נוקס ואת מותג הבישום ג'ולייט האז א גאן • הכניסה לקטגוריות של בישום נישה מאפשרת לחברות הגדולות להתרחק מהתחרות הצפופה בשנים האחרונות בשוק הישראלי ולפנות לקהל שמוכן לשלם יותר

שני מוזס 24.06.2020
מותג הבישום ג'יוואגו jivago לילית קוסמטיקה / צילום חול

לילית קוסמטיקה רוכשת 50% ממניות גולדן אלמנטס-ג'יוואגו

מחזור המכירות של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל

שני מוזס 26.03.2017

אחרי 37 שנות היעדרות: מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.02.2017

שחקן חדש בקוסמטיקה הזולה: לילית משיקה את מותג האיפור essence

מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים

אילנית חיות 20.01.2015

לילית קוסמטיקה תפיץ את מותגי הבישום של P&G

המותגים כוללים את הוגו בוס, לה קוסט, אסקדה, רושאס, כריסטינה אגילרה ועוד

שירות גלובס 07.05.2012

נדחתה תביעת אינטרקוסמא נגד קונצרן Puig ולילית קוסמטיקה

בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של ‏Puig‏"

חן מענית 06.07.2010

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

אילנית חיות 01.06.2010

שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה

על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות

אילנית חיות 17.09.2009

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1