הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים
וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
חברת הקוסמטיקה תחל לייבא לישראל בבלעדיות את מותג הטיפוח נוקס ואת מותג הבישום ג'ולייט האז א גאן • הכניסה לקטגוריות של בישום נישה מאפשרת לחברות הגדולות להתרחק מהתחרות הצפופה בשנים האחרונות בשוק הישראלי ולפנות לקהל שמוכן לשלם יותר
מחזור המכירות של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל
ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה
מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים
המותגים כוללים את הוגו בוס, לה קוסט, אסקדה, רושאס, כריסטינה אגילרה ועוד
בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של Puig"
היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית
על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
NARS (נארס)א.ל.מ.איפורבשמיםאירועים ומינוייםמוצרי טיפוחמסחר מקווןקוסמטיקהקמעונאותקניות באינטרנט