חברת G-Factor, מקבוצת אדלר חומסקי, השקיעה 400 אלף דולר בחברת Play4Skill (P4S). כך נודע ל"גלובס". סכום זה יושקע בחברה הן במזומן והן בשירותים שיינתנו לה, כגון שיווק ופיתוח המוצר שלה.
את P4S הקימו ב-2007 לאדי ברגמן ואלחי גרנות והיא עוסקת בפיתוח, שיווק וניהול פלטפורמת משחקי יכולת, ובראשם המותג Dominos Stars. הפלטפורמה מאפשרת לשחקנים מכל רחבי העולם להשתתף במגוון משחקי דומינו און-ליין, בממשק תלת-ממדי, שמדמה שולחנות משחק אמיתיים. בעל השליטה בחברה הוא גד זאבי, שהשקיע בה ב-2009 כ-1.2 מיליון דולר.
המודל העסקי של P4S מבוסס על משחק חינמי, שמשלב בתוכו פרסומות מפולחות, לצד משחק מבוסס כסף. מודל עסקי נוסף, שנמצא בפיתוח בימים אלו, הוא מודל ה-B2B, שמאפשר לפורטלים ואתרי משחקים לרכוש זיכיון לשימוש במוצרים ובמשחקים שמפתחת P4S.
שוק משחקי האון-ליין העולמי הוערך בסוף 2008 ב-7.6 מיליארד דולר, והוא צפוי לצמוח ל-13 מיליארד דולר ב-2010, כאשר סין לבדה צפויה צמיחה של 30% בשימוש במשחקי אונליין.
לדברי ערן ארדן, מנכ"ל G-Factor, "המטרה היא ליצור פלטפורמה ייחודית, שתאפשר למנויים ושחקנים מזדמנים להתחבר לעולם בו הגיימינג והמדיה החברתית נפגשים, עולם שבראש ובראשונה יוצר ערוצים ושיטות חדשות למפרסמים להגיע לקהלי יעד מפולחים".
מיכל בנדר, מנכ"לית P4S, הוסיפה כי החזון של החברה הוא "ליצור סביבה אמיתית של משחקי יכולת, שמושכים משתמשים מכל רחבי העולם, ושבה חווית המשחק נתמכת בחוויה החברתית של המפגש הזה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.