אופרת סבון ברכבת ישראל: המנכ"ל הפורש חקי הראל - חוזר

דירקטוריון הרכבת החליט הערב פה אחד לאשר את המשך כהונתו של אלוף (במיל') יצחק (חקי) הראל כמנכ"ל ■ הראל נעתר לבקשות ראש הממשלה ושר התחבורה שפנו אליו בימים האחרונים בעניין זה

סיום מפתיע להסתבכויות הליכי מינוי מנכ"ל חדש לרכבת. המנכ"ל הפורש הראל הודיע על חזרתו לתפקיד. דירקטוריון הרכבת החליט הערב (א') פה אחד לאשר את המשך כהונתו של אלוף (במיל') יצחק (חקי) הראל כמנכ"ל.

הראל נעתר לבקשות ראש הממשלה ושר התחבורה שפנו אליו בימים האחרונים בעניין זה. כזכור גם טרם פרישתו קיבל הראל פניות מגורמים שונים להישאר בתפקידו וביניהם יו"ר הדירקטוריון, חברי הדריקטוריון ואורי יוגב אשר רואים בחקי הראל איש ניהול וביצוע מהמעלה הראשונה. במקביל, החליט דירקטוריון הרכבת על הפסקת תהליך איתור מנכ"ל החברה.

המהלך נעשה בעצה אחת עם יעקב אפרתי, יו"ר הרכבת ובידיעת רשות החברות הממשלתיות.

אורי יוגב, חבר דירקטוריון הרכבת, אשר ניהל את הישיבה המיוחדת, מסר: "אני מברך על חזרתו של חקי הראל לתפקיד מנכ"ל הרכבת אשר נעשתה בעידוד ובתמיכה של כל הגורמים המעורבים, בראשם ראש הממשלה ושר התחבורה. רכבת ישראל הינה חברה הניצבת בפני אתגרים רבים ומורכבים בעיקר בכל הנוגע להאצת פיתוח התשתיות, שיפור השירות והבטיחות וניהול עובדים. אני סבור כי הצעד שנעשה הינו הנכון והטוב ביותר עבור החברה ועובדיה ועבור ציבור הנוסעים. הדבר יאפשר החזרת היציבות בהקדם האפשרי והתמקדות בהמשך הפיתוח והעשייה"