קשת לאלי ישי: "אנו מגבים את אסי עזר; טוויט פרטי אינו נחלת הכלל"

כפי שפורסם ב"גלובס", יועץ התקשורת של שר הפנים אלי ישי דרש מקשת להדיח את עזר בעקבות התבטאות שלו בטוויטר הקוראת לשלול את אזרחותו של ישי ■ קשת: "התבטאותו של עזר נעשתה במסגרת בלוג פרטי"

זכיינית ערוץ 2 קשת מגבה את מגיש הטלוויזיה אסי עזר במכתב תשובה ליועץ התקשורת של שר הפנים אלי ישי.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", היועץ רועי לחמנוביץ דרש את הדחתו של עזר על-ידי קשת, בעקבות התבטאות שלו בטוויטר הקוראת לשלול את אזרחותו של ישי.

"אסי עזר הוא אדם פרטי בעל דעות ועמדות פרטיות שמבטאות את הלך-רוחו ומחשבתו האישיים", כתבה סמנכ"לית הרגולציה של קשת, טלי גורן, ללחמנוביץ. "בנוסף, הוא גם משמש כמנחה בתוכנית שקשת משדרת".

‏לדבריה, "התבטאותו של אסי עזר כנגד השר אלי ישי, או כל התבטאות אחרת שלו בכל נושא שהוא, נעשתה במסגרת של בלוג פרטי בו הוא משתף את חבריו בהגיגיו הפרטיים. מיותר לציין כי אין במעשה זה כל עבירה חוקית, היות שאנו חיים במדינה דמוקרטית בה לחופש הביטוי חשיבות רבה. יחד עם זאת, אין מקום להתבטאויות אלימות ופוגעניות מכל סוג שהוא".

‏גורן מתחה במכתבה ביקורת על מהלכו הפומבי של לחמנוביץ, שהפך "ציוץ" פרטי של עזר לנחלת הכלל.

‏בתגובה כתב לחמנוביץ לגורן כי הוא שמח לקרוא כי אין מקום להתבטאויות אלימות. לדבריו, "מעולם לא טענתי שיש עבירה פלילית בדבריו של עזר, זולת טענתי כי דבריו של עזר נותנים רוח גבית למעשיה של ח''כ חנין זועבי... אני מניח שאת משערת שאינני נמנה עם מנוי הטוויטר של מר עזר ואינני קשור עמו בקשרים וירטואליים ברשת האינטרנט. המידע אודות דברי-הבלע שלו הגיע אליי דרך עיתונאים שפרסמו את הדברים. אסי עזר הינו איש ציבורי, שנכון לו להיות זהיר ציבורית בלשונו. אין חלוקה למרחב הציבורי. ראוי לצופים שיידעו מי הם אנשי התקשורת שעומדים מולם, וראוי שגופי התקשורת ייטלו אחריות על אנשי התקשורת והתנהלותם הציבורית".‏