Waze השיקה משחק מונדיאל שישולב בתוכנת הניווט שלה

המשחק מציע לנהגים לאסוף כמה שיותר כדורי רגל המפוזרים במפה ■ הנהגים משחקים בשם המדינה שלהם - למעלה מ-100 המדינות בהן פועלת Waze ■ בסופו של דבר, 3 שחקנים מהמדינה הזוכה יקבלו מכשיר iPad של אפל

חברת Waze השיקה ביום שישי האחרון משחק חדש לכבוד המונדיאל. המשחק המשולב בתוך תוכנת ה-GPS שלה מציע לנוהגים בכבישים לנסות לאסוף כמה שיותר כדורי רגל המפוזרים במפה.

בדומה למונדיאל, הנהגים משחקים בשם המדינה שלהם, כאשר הטורניר מונה מספר שלבים. למעלה מ-100 המדינות בהן פועלת Waze משתתפות בתחרות, כאשר כל המדינות מתחרות אחת בשנייה. המדינות אשר המשתתפים שלהן יאכלו הכי הרבה כדורי רגל יעפילו לשלב הבא. בסופו של דבר, 3 שחקנים מהמדינה הזוכה, יקבלו מכשיר iPad של אפל.

WAZE ווייז
 WAZE ווייז

זהו לא משחק הניווט הראשון ש-Waze עורכת בארץ. ביום העצמאות החברה פיזרה דגלים ואייקונים שונים אחרים על גבי המפה שלה, כך שנהגים שאספו הרבה חפצים יכלו לזכות בפרסים.

מאחורי התחרות עומד רעיון של החברה המאפשר לה לגרום ליותר אנשים להשתמש בתוכנה. מכיוון שמדובר בתוכנה המתבססת על נתונים של עומסי תנועה המגיעים על-ידי המשתמשים, בתקופות בהם יש תחרויות יותר אנשים מפעילים את התוכנה ומתרגלים לעבוד איתה.

כאמור, Waze היא תוכנה ללא תשלום בהן המשתמשים יוצרים את המפות, כאשר הם נוסעים עם התוכנה. בעבר, Waze השתמשה בשיטת הפרסים בארה"ב, כאשר היא רצתה שהנהגים יצרו את המפה במהירות.