נגה קינן בפייט לדן מרגלית: "פתחתי 3 חשבונות בבנק מזרחי"

קינן, חברת נשיאות פורום ראשי המשק ויו"ר פורום CFO, יצאה נגד העיתונאי דן מרגלית שהודיע על סגירת חשבונו בבנק בשל השכר שמשולם לבכיריו

בכנס של קסלמן וקסלמן PWC ישראל, שהתקיים הבוקר בכפר המכביה בנוכחות כ-500 משתתפים, העוסק בהשלכות המס של IFRS אמרה נגה קינן, יו"ר פורום CFO וחברת נשיאות פורום ראשי המשק, כי "דם נקיים נשפך ברחובות בגלל כללי חשבונאות. ה-IFRS (שיטת הדיווח החדשה) מחדדת ומדגישה זאת. לך תסביר לחברי כנסת, עיתונאים והאדם ברחוב מהי נוסחת Black & Scholes ואיך היא מנפחת את השכר התיאורטי של מקבלי האופציות לשווי דימיוני שפעמים רבות נופל במציאות כמו עוגת סופלה שנבהלה".

קינן הוסיפה כי "עיתונאי אחד, שלא מבין, הודיע על סגירת חשבונו במזרחי-טפחות, ואני רוצה להודיע - פתחתי שלושה. מצאתי שירות ואיכות בנקאיים מעולים וערך רב. אך לא רק אני, אפילו אותו עיתונאי צדקני, ממש כמו כולנו, ממשיך ליהנות מדי חודש בחודשו מהערך הגבוה שמביאה הנהלת בנק מזרחי טפחות לכסף הפרטי של כולנו דרך השקעות קרנות ההשתלמויות והפנסיה במניות מזרחי-טפחות. אני שולחת את מלוא הערכתי המקצועית והאישית לבנק ולהנהלתו".

נזכיר כי קינן התכוונה בוודאי לדן מרגלית, שלפני ימים אחדים טען כי הוא סגר את חשבון הבנק שלו בבנק מזרחי טפחות במחאה על השכר העתק שמשך מנכ"ל הבנק אלי יונס. מרגלית הודה כי הוא פתח את חשבון הבנק במזרחי טפחות לפני 41 שנים והחזיק בו מאז את חסכונותיו. לדבריו, "מקץ ארבעה עשורים חסכונות אלה אינם מגיעים כדי חודש אחד של עלות הכנסתו של המנכ"ל".