2,200 עובדי הבנק הבינלאומי ישבתו מחר ליום אחד

לטענת ועד הפקידים בבנק, "שיחות המשא ומתן שהתקיימו בחודשים האחרונים היו חסרות טעם נוכח העובדה שנציגי ההנהלה יושבים בפגישות ללא סמכות וללא נכונות לפתור את המחלוקות"

יום לאחר שוועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי הביאו להשבתת סניפי הבנק, מודיע היום ועד הפקידים בבנק כי מחר (ה') יפתחו 2,200 עובדי הבנק הבינלאומי בשביתה כללית בת יום אחד וכל סניפי הבנק והמינהלות האזוריות יהיו סגורים".

לטענת ועד הפקידים בבנק, "שיחות המשא ומתן שהתקיימו בחודשים האחרונים היו חסרות טעם נוכח העובדה שנציגי ההנהלה יושבים בפגישות ללא סמכות וללא נכונות לפתור את המחלוקות". חנוך לבנה, יו"ר ועד הפקידים ביבנלאומי, אמר כי "לצערי, כבר התרגלנו להתנהלות הזו של ראשי הבנק, התנהלות שכוללת מו"מ ריק מתוכן, הסתרת מידע והפרת הסכמים. אנחנו ננהל מאבק ככל שנצטרך".

מהבנק הבינלאומי נמסר היום כי "עובדי הבינלאומי נהנים במשך שנים מתוספות שכר הצמודות לעובדי בנק לאומי ולאחרונה אף קיבלו בונוס ראוי בנוסף להעלאת שכר שנתית קבועה ונאה. על רקע כל זה הצעדים של הועדים בלתי סבירים. נציין כי אתר האינטרנט והמוקד הטלפוני הבינלאומי CALL יפעלו כרגיל. כמו כן כל יחידות המטה וההנהלה המרכזית יהיו פתוחים לקהל. ההנהלה מצטערת על אי הנוחות הזמנית הנגרמת ללקוחות".