תקציב הפרסום של בורגראנץ' עובר למקאן-אריקסון

בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר

משרד הפרסום מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת בורגראנץ' - כך נודע ל"גלובס". מקאן-אריקסון גבר על אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שעלה אף הוא לשלב האחרון במכרז שנוהל בחודשים האחרונים.

מתחילת 2010 עמד היקף תקציב הפרסום של בורגראנץ' על כ-500 אלף דולר (במחירי מחירון, לפי יפעת בקרת פרסום). אשתקד עמד תקציב הפרסום של הרשת על 1.3 מיליון דולר.

עד לפני מספר חודשים טיפל בתקציב הפרסום של ברגר קינג משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, ואילו בתקציב בורגראנץ' טיפל זרמון-גולדמן.

שמעוני-פינקלשטיין קיבל לידיו את תקציב ברגר קינג בתחילת 2006, שבועות ספורים לאחר שקבוצת אורגד רכשה את הבעלות על המותג. המשרד החדש בחר להיפרד מהפרזנטורית מירי בוהדנה, לטובת קו פרסומי חדש שדיבר על "תאוות בשרים" תוך התמקדות במוצר הדגל - הוופר.

במקביל נעשו שינויים במערך הפרסום של בורגראנץ'. גם שם המהלך בוצע בעקבות שינויי בעלות בחברה, כשאת מקומו של באומן-בר-ריבנאי, שליווה את הרשת בתקופת הבעלות של פז, תפס זרמון-גולדמן.

בנובמבר 2008 רכשה אורגד אחזקות גם את פעילות רשת המסעדות המתחרה בורגראנץ', שנקלעה לקשיים. לאחר מכן נפתחו מחדש 55 ממסעדות בורגראנץ' ברחבי הארץ.

הקמפיין האחרון שערכה הרשת נעשה על-ידי פרסום ציבלין תקשורת צעירים, במסגרת מהלך חד-פעמי שאותו הוביל הזמר יוצא "האח הגדול" שימי תבורי, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל.

עתה, לאחר שרשת ברגר קינג מוזגה לתוך רשת בורגראנץ', עיקר הפעילות שתוטל על מקאן-אריקסון תהיה מול המתחרה המובילה, מקדונלד'ס.

רשת בורגראנץ' הממוזגת מונה היום כ-107 סניפים.