בריינסוויי מתקדמת באיטליה: יפתח מרכז טיפולים עם DTMS

חברת ההפצה של ברייינסוויי באיטליה, ATID, התקשרה עם מרכז רפואי מוביל באזור מילאנו, להקמת מרפאה ייעודית לטיפול בחולים בתופעות נוירולוגיות ופסיכיאטריות שונות באמצעות מכשיר ה-Deep TMS

חברת בריינסוויי מדווחת על התקדמות בפעילותה באירופה. החברה הודיעה היום (ד') כי חברת ההפצה שלה באיטליה, ATID, התקשרה עם מרכז רפואי מוביל באזור מילאנו, להקמת מרפאה ייעודית לטיפול בחולים בתופעות נוירולוגיות ופסיכיאטריות שונות באמצעות מכשיר ה-Deep TMS של בריינסוויי.

המרכז שיפתח, Deep TMS Center הינו המרכז הרפואי הראשון מסוגו בעולם ופתיחתו צפויה כבר בחודש יולי הקרוב.

דר' רוג'רו רקח מנהל חברת עתיד מוסר כי בחודש הבא יחנך מרכז מיוחד שנבנה בתוך בית החולים סן רפאל (מהחשובים באיטליה בתחום המחקר) ובו 90 מיטות לצורך ביצוע טיפולים וניסויים קליניים "פתיחת המרכז באיטליה היא נקודת ציון ראשונה להכרה שלה זוכה מכשיר ה-DEEP TMS של בריינסוויי. המטרה היא להרחיב השימוש המסחרי המוצר באיטליה ואחר כך לפרוץ לשווקים חדשים" מציין דר' רקח.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, אמר: "זוהי הבעת אמון נוספת בטכנולוגיה שלנו הפונה לציבור של חולים שטרם נמצא פתרון יעיל לבעיות שלהם. מרכז ה-Deep TMS שיפתח בחודש הקרוב הינו הראשון מסוגו בעולם ויעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

מכשיר ה-DEEP TMS משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר ההפעלה.

בריינסוויי עוסקת בפיתוח מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר מבוסס על סליל חשמלי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה מגנטי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המח על ידי גירוי או דיכוי עיצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.