תקציב הפרסום של קניון ארנה עובר לזרמון-גולדמן

התקציב, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון דולר, טופל ב-3 החודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי

תקציב הפרסום של קניון ארנה עובר לזרמון-גולדמן - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בחודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

היקף התקציב מוערך ב-2 מיליון דולר, והוא כולל גם את המהלך החשוב ביותר עבור בעלי הקניון, ג'קי בן-זקן - השקה מחדש של ארנה לאחר כשנתיים של שיפוצים. קמפיין ההשקה יעלה לאוויר במחצית חודש אוגוסט, לקראת ההשקה שתיערך בסוף אותו חודש.

יצוין כי מאז הקמתו עבר התקציב ידיים רבות, החל מדרורי-שלומי, שעבד על תקציב ההשקה הראשונית; דרך ענבר-מרחב-שקד, שטיפל בו מתחילת 2010; ועד אדלר-חומסקי, שקיבל אותו לידיו לפני כ-3 חודשים בלבד.

מי שהקים את הקניון, איש הנדל"ן מוטי זיסר, מכר את הקניון ב-2007 לג'קי בן-זקן תמורת כ-130 מיליון דולר, לאחר שהקניון לא רשם הצלחה כלכלית. בן-זקן שם לו למטרה להפוך את ארנה לאחד הקניונים המובילים בארץ, השקיע בו כ-50 מיליון שקל נוספים ששימשו להרחבתו, ושינה את תמהיל החנויות כך שיתאים לקונספט המיצובי שלו כ-Fashion Mall.

עתה יהיה על זרמון-גולדמן למצב את הקניון כמתחרה מוביל בזירת הקניונים שעברה שינויים רבים באחרונה, בהם התחזקותה של קבוצת מליסרון בבעלות ליאורה עופר, שרכשה את קניון רמת-אביב מאפריקה ישראל, והקמתם המתוכננת של עשרות קניונים חדשים בשנים הקרובות על-ידי השחקניות הנוספות בתחום: קבוצת קניוני ישראל וקבוצת עזריאלי.

ההשקה המחודשת של הקניון, באמצעות זרמון-גולדמן, תכלול קמפיין 360 שיכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום גרילה ופעילות תוכן שיווקי בקניון עצמו.

גיא וינברגר, משנה למנכ"ל זרמון-גולדמן, מסר ל"גלובס": "אנחנו מתרגשים לקבל את תקציב ארנה. מדובר באחד הקניונים היפים בארץ".

מאדלר-חומסקי נמסר כי "המהלך נעשה בתיאום ובהבנה מלאים, ואנו מאחלים לכל הצדדים הצלחה".

דוברו של ג'קי בן-זקן אישר את הידיעה.