הפרסום בתלת-ממד עובר מהטלוויזיה ומהקולנוע גם לפעילות מתחת לקו: חברת הנקל סוד החלה באחרונה בפעילות בסניפי מגה בול, עם עמדות תצוגה שבמרכזן טלוויזיה המשדרת בתלת-ממד ללא צורך במשקפיים.
הפעילות מתקיימת ב-10 סניפי מגה בול ברחבי הארץ, ובמסגרתה בנתה חברת אלקטרו-גל, המייבאת ומשווקת את הטלוויזיות, במות ממותגות בהן מוקרן על מסך התלת-ממד סרטון, שנערך ונוצר אף הוא על-ידי אלקטרו-גל, לג'ל לכביסה וג'ל למדיח.
בקבוקי הג'ל "יוצאים מחוץ למסך" ונראים כאילו הם מרחפים באוויר כשסביבם עפים פרפרים. המסכים מחוברים לעמדות מחשב המשדרות את התכנים למסך.
ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל.
יצוין כי הפעילות הפרסומית הינה חריגה בנוף ה-BTL ברשתות שיווק, שכן גודל העמדות תופס נפח משמעותי מרצפת המכירה. בנוסף, כל עמדה כוללת כ-300 בקבוקי ג'ל.
זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש פרסומי בטלוויזיות תלת-ממד ללא משקפיים. לדברי עמית פיליפסון, בעלי אלקטרו-גל, החברה נמצאת כרגע במגעים עם חברות נוספות, בעיקר מתחום המזון והדטרגנטים, וכן עם חברות נדל"ן, להפקת סרטוני תלת-ממד.
אשליית התלת-ממד במסכים נוצרת באמצעות הקרנת סרטון שצולם מ-8 זוויות שונות בו-זמנית. מאחורי המסך ישנה רשת אופטית המרכזת את האור ודואגת שרק שתי זוויות ספציפיות, בהתאם למיקומו של הצופה, יגיעו לשתי העיניים בו-זמנית, כך שבעצם הצופים רואים בכל רגע נתון רק שתיים מתוך 8 הזוויות הקיימות, וכך נוצרת אשליית התלת-ממד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.