הנקל סוד יוצאת בפעילות BTL בטכנולוגיית תלת-ממד

הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל

הפרסום בתלת-ממד עובר מהטלוויזיה ומהקולנוע גם לפעילות מתחת לקו: חברת הנקל סוד החלה באחרונה בפעילות בסניפי מגה בול, עם עמדות תצוגה שבמרכזן טלוויזיה המשדרת בתלת-ממד ללא צורך במשקפיים.

הפעילות מתקיימת ב-10 סניפי מגה בול ברחבי הארץ, ובמסגרתה בנתה חברת אלקטרו-גל, המייבאת ומשווקת את הטלוויזיות, במות ממותגות בהן מוקרן על מסך התלת-ממד סרטון, שנערך ונוצר אף הוא על-ידי אלקטרו-גל, לג'ל לכביסה וג'ל למדיח.

בקבוקי הג'ל "יוצאים מחוץ למסך" ונראים כאילו הם מרחפים באוויר כשסביבם עפים פרפרים. המסכים מחוברים לעמדות מחשב המשדרות את התכנים למסך.

ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל.

יצוין כי הפעילות הפרסומית הינה חריגה בנוף ה-BTL ברשתות שיווק, שכן גודל העמדות תופס נפח משמעותי מרצפת המכירה. בנוסף, כל עמדה כוללת כ-300 בקבוקי ג'ל.

זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש פרסומי בטלוויזיות תלת-ממד ללא משקפיים. לדברי עמית פיליפסון, בעלי אלקטרו-גל, החברה נמצאת כרגע במגעים עם חברות נוספות, בעיקר מתחום המזון והדטרגנטים, וכן עם חברות נדל"ן, להפקת סרטוני תלת-ממד.

אשליית התלת-ממד במסכים נוצרת באמצעות הקרנת סרטון שצולם מ-8 זוויות שונות בו-זמנית. מאחורי המסך ישנה רשת אופטית המרכזת את האור ודואגת שרק שתי זוויות ספציפיות, בהתאם למיקומו של הצופה, יגיעו לשתי העיניים בו-זמנית, כך שבעצם הצופים רואים בכל רגע נתון רק שתיים מתוך 8 הזוויות הקיימות, וכך נוצרת אשליית התלת-ממד.