צ'רדן: "קנו מניות טאואר - נצלו הזדמנות ותנו לכסף לעבוד"

האנליסט ג'יי סריוואטסה: "מניית טאואר מתומחרת בחסר - ממליץ למשקיעים לנצל את ההזדמנות שמחיר המניה בנסיגה בשל המצב בשווקים ■ חוזר על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 3.1 דולר - פי 2.1 מעל מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט

לאחר שזכתה אתמול להמלצה אוהדת מבנק ההשקעות זאקס, מניית טאואר זוכה לעוד שבחים בסקירה של בית ההשקעות צ'רדן (Chardan), שקובע כי מניית טאואר מתומחרת בחסר וממליץ למשקיעים לנצל את ההזדמנות שמחיר המניה בנסיגה בשל המצב בשווקים ו"לתת לכסף לעבוד בטאואר". האנליסט ג'יי סריוואטסה חוזר על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 3.1 דולר - פי 2.1 מעל מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט.

כמו בזאקס, גם ב-Chardan מגיבים להסכם שהגיעה טאואר בתחילת השבוע עם בעלי אגרות חוב מוסדיים מארה"ב, לפיו אג"ח להמרה בהיקף של 79.6 מיליון דולר שהיו מיועדות לפירעון בשנת 2011, יוחלפו באג"ח חדשות לא המירות, שיעמדו לפירעון לאחר אמצע 2015. בבית ההשקעות מעריכים כי טאואר תוכל לעמוד בתשלומים ב-2011, וכן על רקע קו האשראי בסך 45 מיליון דולר מבנק וולס פארגו שקיבלה טאואר בסוף יוני, בבית ההשקעות מציינים לשבח את הפעולות של החברה עם בעלי האג"ח לעמידה בהתחייבויות הארוכות, מתוך מטרה לחזק את המאזן של החברה ולעמוד בביקושים למוצריה החברה.

האנליסטים מזכירים גם את הדיווח של התאחדות השבבים (Semiconductor Industry Association) בשבוע שעבר כי המכירות הגלובליות של השבבים עלו במאי ב-47.6% - שיפור משמעותי לעומת מאי אשתקד, ולהערכתם מדובר בדיווח חיובי לטאואר. בנוסף, יצרנית השבבים הטאיוונית (TSM) העלתה תחזיות וצופה המשך ביקושים גבוהים לשבבים - מה שמעניק גם כן רוח גבית לטאואר.

בבית ההשקעות מצפים לתחזיות גבוהות מספקיות שבבים ברבעון השני ולהמשך צמיחה של התעשיה בכלל - ובפרט לתחזית העסקית של טאואר במחצית השנייה של השנה. ולסיום, אחרי פרישת החוב, האנליסטים לא מודאגים מהמשך דילול של המשקיעים בטאואר בתקופה הקרובה.

[להמלצות אנליסטים]