בוימלגרין ויתר על ישראל: "חזרתי למנהטן - מצטער שעזבתי"

איש העסקים בראיון ראשון אחרי 3 שנים לאובזרבר: "מצטער שעזבתי; אם לא אצליח כאן - לא יודע היכן עוד אוכל להצליח" ■ שכר משרדי פאר בגורד שחקים ברחוב "ברוד סטריט" במרכז העיר

"חזרתי הביתה", כך הצהיר שעיה בוימלגרין בראיון נדיר לעיתון "אובזרוור" עם שובו למנהטן. בראיון ראשון לאחר שתיקה של 3 שנים שלוותה בתביעות משפטיות, עיקול נכסים ופינוי ממשרדו מצהיר בוימלגרין על כוונתו להישאר בניו יורק ולמקד את פעילותו לשם.

"יש לנו כמה, הייתי אומר, מוסדות ומשקיעים פרטיים מאחורינו, מארה"ב ומישראל - אלא אם כן אקבל הצעה שממש לא אוכל לסרב לה, אני רוצה להתמקד עכשיו במנהטן. אני מאמין שזוהי ההזדמנות וזהו הזמן", אומר בוימלגרין ומצהיר: "אם אני לא יכול לעשות את זה במנהטן, אני לא יודע איפה עוד אני יכול להצליח".

בוימלגרין, בן 59, שכר לאחרונה משרדים בגורד שחקים ברחוב "ברוד סטריט" במרכז העיר, מהם הוא משקיף על העיר. באמצעות הראיון ל"אובזרוור" מבקש בוימלגרין להזים את השמועות והדיווחים לפיהם "נעלם" לאחר התביעות הרבות שהוגשו נגדו אשר אילצו אותו לצמצם את פעילותו ולשוב ארצה: "זה נהיה מין טרנד שכל דייר, או שהוא תובע או שהוא עומד לתבוע בגלל שלעורכי הדין שלו אין יותר מדי מה לעשות בימים האלה - אז הם רצים אחרי דיירים ואומרים: 'בואו נעשה קצת כסף'", אומר בוימגלרין. "בשבילי וגם בשביל כולם, מדובר בבעיה".