עוד איתות להצטננות בארה"ב: המכירות הקמעונאיות נפלו 0.5%

זאת, לעומת צפי לירידה של 0.2% ביוני ■ בסה"כ נמכרו ברשתות הקמעונאיות מוצרים בשווי של 360.2 מיליארד דולר ■ במאי נרשמה ירידה של 1.1%, זאת, לאחר 7 חודשים רצופים של עלייה

עוד איתותים להצטננות הפעילות הכלכלית בארה"ב: המכירות הקמעונאיות בארה"ב נפלו ביוני ב-0.5% לעומת צפי לירידה של 0.2%, כך שבסה"כ נמכרו ברשתות הקמעונאיות מוצרים בשווי של 360.2 מיליארד דולר, כך עולה מדיווחים של משרד המסחר האמריקני.

נתוני הליבה של המדד, המנטרל את המכירות של כלי רכב, ירד ב-0.1% בהתאם לציפיות והמכירות במוצרי הליבה נפלו ב-2.3% והסתכמו ב-299.2 מיליארד דולר.

זהו החודש השני ברציפות בו נרשמת ירידה בנתוני המכירות הקמעונאיות, כאשר במאי נרשמה ירידה של 1.1%, זאת, לאחר 7 חודשים רצופים של עלייה.

הנתונים ביוני היו מעורבים, כאשר הירידות החדות ביותר נרשמו במכירות המוצרים בני קיימא ודלקים. מכירות המוצרים ה"רכים" הפגינו באופן כללי "בריאות".

לאחר פתיחת המסחר דווח כי חלה עלייה של 0.1% במלאים העסקיים בחודש מאי לעומת צפי כי תחול עלייה של 0.2%, זאת לאחר שבאפריל חלה עלייה של 0.4%. במכירות נרשמה ירידה של 0.9%, הירידה הראשונה מאז חודש מארס 2009.