גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי גם בהשוואה לחנוכה 2022 נרשמה עלייה במכירות
לפי מחקר של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL, בשנים האחרונות הוקמו בארה"ב עשרות מותגים חדשים ע"י מפורסמים, רובם שחקנים ומוזיקאים • רק מעטים מגיעים לשלב החנויות הפיזיות, בעוד רובם "נתקעים" בשלב אתר האיקומרס או שיתופי־פעולה - כפי שקורה בארץ
החברה שנוסדה בסין כקמעונאית זולה לאופנה מהירה, ממצבת את עצמה מחדש כמקור למוצרים מכל הסוגים • את הפעילות הזאת השיקה SHEIN במקסיקו, ברזיל וארה"ב - ובהמשך גם באירופה • במקביל, נכנסת החברה לתחרות ישירה מול ענקיות המסחר המקוון
לא רק בישראל: נתונים קריטיים יפורסמו בארה"ב בשבוע, בהם מדד המחירים לצרכן היום, מדד המחירים ליצרן מחר ונתוני המכירות הקמעונאיות בשישי • הערב יפורסמו גם הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה • מה הצפי בשווקים, ואיך זה ישפיע על החלטת הריבית בחודש הבא?
משבר הקורונה הקפיץ את המכירות של חברת רזידנט, והפך אותה לאחת החברות הצומחות ביותר באיקומרס • בראיון ראשון מסביר המייסד והמנכ"ל המשותף איך הופכים תחום משעמם לאטרקטיבי, מדוע החליט להיכנס גם ל-4,000 חנויות פיזיות, ולמה הוא לא מתעניין בשוק הישראלי
בתקופת הקורונה קמעונאיות רבות רכשו וצברו מלאים גדולים כדי לנסות ולעמוד בביקושים העצומים של 2021, אבל אלה ירדו דרמטית עם העלייה באינפלציה בארה"ב • כעת טרגט, וולמארט, מייסי'ס וחברות נוספות תקועות עם מלאי עודף בשווי מיליארדים
הקורונה השפיעה רבות על הרגלי צריכה, והאיצה נושאים שלא היו בהכרח במרכז שיקול הדעת של הלקוחות • דוח חדש מגלה שצרכנים סבורים שתקשורת כנה ושקיפות מצד החברות חשובה מבעבר, עם זאת, עדיין המחיר, איכות המוצר והזמינות שלו, נמצאים בראש סדר העדיפויות
מכירות האונליין תופסות כחמישית מסך המכירות הקמעונאיות בישראל, ושיעורן צפוי להגיע לרבע ב-2025 • הנתונים האלה מציבים אתגרים חדשים בפני השחקניות בשוק, שיצטרכו לפתח מערך הפצה חדש, לקצר את זמן המשלוח, ולא פחות חשוב, לעמוד בעקרונות "ירוקים"
השהייה בבית בזמן המשבר הובילה לזינוק חסר תקדים ברכישות מוצרים ושירותים • אבל הזינוק במכירות הקמעונאיות בא על חשבון צריכה עתידית, ולכן ירידה חדה במכירות היא בלתי נמנעת • מי שבכל זאת צפויות לחוות שגשוג הן חברות ההלבשה - עם חזרתם של האירועים והחתונות
שכר דירה שמחושב כאחוז מסוים מהפדיון משאיר מקום לפרשנות, משום שהקו בין מכירות אונליין למכירות בחנות מיטשטש • האם החנויות יצטרכו לחשב את שכר הדירה גם לפי מוצרים שנרכשו אונליין ונאספו בחנות?
לפי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק המזון ברבעון הראשון של 2021 קטנו ב-352 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל ב-2020
מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019
כך לפי נתוני ריס שמגלים כי בעוד שהמרכזים הפתוחים צמחו ב-40% לעומת החודש המקביל ב-2019, הקניונים הציגו באותה תקופה גידול של 7% • עם זאת, מדובר בנתון מוגבל שכן חנויות שהיו סגורות במהלך החודש או חלק ממנו לא נכללו בחישוב בימים בהם הן לא פעלו
יצרנית הבדים הלא-ארוגים, שנמצאת בשליטת ניסן תעשיות של יחזקאל ניסן, דיווחה היום על תוצאות כספיות חיוביות ב-2018, עם רווח נקי שנתי של 41 מיליון שקל • עם זאת, לדברי ספאנטק, מאז דצמבר 2018 מסתמנת ירידה בביקושים בארה"ב • הרווח הנקי ברבעון הרביעי צנח ב-35% בהשפעת תשלומי מס
עפ"י מחקרים בארה"ב, המכירות מאז סוף השבוע של חג ההודיה ועד סוף השבוע האחרון של חג המולד ירדו בצורה ברורה לעומת התקופה המקבילה ב-2014
מדד פדיון המסחר הקמעונאי, שהינו אינדיקטור לביקוש בשוק המקומי, ירד ב-3.7% בחישוב שנתי בחודשים באפריל - מאי 2015 ■ מדד המכירות של רשתות המזון ירד באפריל - יוני 2015 ב-5.7% בחישוב שנתי
ארה"בכלכלת ארה"במאקרו ארה"במדד המחירים ליצרןסטורנקסטפדרל ריזרבקמעונאותקניותקניות באינטרנטשיווק