ניר למפרט: "בעוד 3 שנים 50% מהחיפוש בדפי זהב יהיה בסלולר"

גלובס tv מנכ"ל דפי זהב אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ על הרשת החברתית בדפי זהב: "יש פה פלטפורמה שמאפשרת חופש לעובדים, ואני רוצה להאמין שהם לא יבגדו בנו" ■ לכל הידיעות מהוועידה

"בשבועות הקרובים נשיק מגוון אפליקציות לסלולר. אנחנו מאמינים כי באמצעות ניהול נכון של הטכנולוגיה, הפלטפורמה הכוללת יכולה להביא להגשמת התחזית שלנו שבעוד 3 שנים 50% מהחיפושים בדפי זהב יהיו מבוססי סלולר. האתגר הגדול הוא לתרגם את ה-50% האלה להכנסות שלנו, להגברת חוויית המשתמש ועוד" - כך אמר היום (ב') ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" שמתקיימת בתל-אביב.

למפרט דיבר במסגרת פאנל שכותרתו "טכנולוגיה, יצירתיות ופרסום - איך הכל משתלב". בפאנל נכחו גם סם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב ב-Lean Mean Fighting Machine, וכן ג'רום גראטו, מנהל פלטפורמת המדיה ב-Google SEEMEA.

למפרט נשאל באשר לרשת החברתית, שלאחרונה פורסם ב"גלובס" על קיומה בדפי זהב ועובדיה - והאם הוא לא מפחד שזה ישפיע לרעה. "יש פה פלטפורמה שמאפשרת חופש לעובדים, ואני רוצה להאמין שהם לא יבגדו בנו, אבל בגדול זהו מהלך נכון", אמר.

סם בול דיבר על מודרניזם בפרסום, והציג מספר רעיונות שיווק שיצר במסגרת ה-Lean Machine. לדבריו, "מעל גיל 45 אנשים פחות מעניינים במצגים כאלה, ולכן יש לחזור אחורה לפרסום בטלוויזיה, למשל, ופחות ברשתות חברתיות או במצגי אומנות אחרים. אתה פשוט מתאים את עצמך לקהל היעד ומדבר בשפה שלהם, בשפה שהם מבינים".

בול נשאל לגבי השימוש בטכנולוגיות חדשניות בפרסום, ואמר כי "התחרות מחייבת אותנו לחדש ולחדש - והטכנולוגיה באה לעזרתנו. אנחנו יוצרים את הפרסום הנכון לאנשים הנכונים, ובמילים אחרות מתאימים עצמנו לחדשנות וגם לקהל".

ג'רום גראטו התייחס אף הוא לטכנולוגיות הפרסום החדשות, וגם לדידו על המפרסם למצוא את הקהל הנכון וליצור לו מודעת פרסום רלוונטית - ככה עובד המעגל, ולא - המסר פשוט לא יעבור.

לדבריו, "בגוגל מאמינים כי הפרסום צריך להיות מוצג בפשטות, במהירות ולקהל רחב כל האפשר. בפלטפורמות הפרסום שלה גוגל מיישמת את הטכנולוגיות החדשות ביותר כדי להשיג את אותה פשטות".