תקציב הפרסום של קרליין עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל

תקציב הפרסום של קרליין, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, עובר לברוקנר-נטע-יער - כך נודע ל"גלובס".

התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד באומן-בר-ריבנאי, ואולם בנובמבר 2009 נרכשו מותגי חברת קרליין על-ידי סנו בעסקה שהיקפה היה כ-85 מיליון שקל. לפיכך נאלצו בסנו להעביר את התקציב מבאומן, שכן המשרד מטפל בחברה המתחרה פרוקטר&גמבל.

ל"גלובס" נודע עוד כי בסנו ביקשו מבאומן-בר-ריבנאי להמשיך ולטפל בתקציב עד שיימצא משרד חדש.

משרד נוסף שהתמודד על תקציב קרליין הוא דרורי-שלומי, שנמנה על מערך הפרסום של סנו. יצוין כי ברוקנר-נטע-יער מטפל כיום בתקציב הפרסום של יצרנית החטיפים Mana, שבבעלות סנו.

באומן-בר-ריבנאי היו אחראים על ההשקה המחודשת של קרליין לפני כשנתיים, במסגרתה הובילה השחקנית אסנת חכים את קמפיין הפרסום תחת הסלוגן "איזה יופי את נראית". לצורך כך הקצתה אז קרליין כ-16 מיליון שקל, מתוך מגמה למתג את קרליין כחברה שפונה לצרכנית הישראלית עם מוצרים שמתאימים לתנאי האקלים בארץ, לעומת המוצרים הבינלאומיים המתחרים.

תחת המטרייה של החברה קרליין נמצא מותג האיפור, הקוסמטיקה והטואלטיקה "קרליין" ושורה של מותגי טואלטיקה אחרים, בהם מותג עיצוב השיער "נטורל פורמולה", "נקה 7" המתמחה בסבונים ובשמפו, מותג תחליבי ההגנה "סקין גארד" ומותגים קטנים נוספים, בהם "אדם" ו"טיטניום" המתמחים בדאודורנטים לגבר. החברה היא גם יצרנית של מותגים פרטיים רבים עבור רשתות השיווק.

קרליין מחזיקה בנתח של כ-18% משוק טיפוח השיער בישראל. בשוק תכשירי ההגנה מהשמש היא מחזיקה בנתח שוק של כ-25%.

ממשרד ברוקנר-נטע-יער נמסר: "אין תגובה".

בחברת קרליין אישרו את הידיעה.