חברת סנו נוסדה על-ידי ברונו לנדסברג בשנת 1965, מעט אחרי שהקים בשנת 1959 את החברה הדרומית לשיווק, שהמוצר הראשון שייצרה היה אבקה לניקוי אסלות.
תחת הנהגתו של ברונו לנדסברג כמנכ"ל החברה ואחר-כך כיו"ר צמחה סנו והפכה לחברה שמוצריה מוכרים בכל בית בישראל. ב-1982 הונפקה סנו בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, והיום היא נסחרת לפי שווי של 1.376 מיליארד שקל. ברונו לנדסברג מחזיק ב-38.59% ממניות החברה, ששוויין 531 מיליון שקל. בשנת 2008 מכרה סנו את אחזקותיה (40%) בחברת שניב לידי משפחת ברנט, בעקבות המכירה נאלצה החברה לבצע מחיקה של כ-8 מיליון שקל. בשנת 2009 נכנסה חברת סנו לראשונה לתחום המזון היבש - הקימה את חברת אפ-טוטל קורפוריישן ורכשה מפעל לייצור חטיפים. ב-2010 השלימה סנו את עסקת רכישת מותגי קרליין תמורת 85 מיליון שקל. ב-2011 דיווחה החברה כי היא מוכרת את אחזקותיה (50.1%) בחברת אפ-טוטאל קורפוריישן לחברת השיווק וההפצה ש. שסטוביץ, תמורת 3.2 מיליון שקל.
במרץ 2014 הודיעה החברה כי היו"ר ברונו לנדסברג החליט לסיים את תפקידו כיו"ר החברה, בנו אלכס לנדסברג, צפוי להחליפו בתפקיד.