לקראת שבוע עמוס מאוד: מאקרו, דו"חות ופקיעת אופציות

בזירת המאקרו תתפרסם מחר ב-17:30 החלטת הריבית של בנק ישראל, כשהדעות הפעם חלוקות בין העלאה של 0.25% לחודש נוסף של הותרתה ללא שינוי

אם השבוע הקודם היה עמוס מאוד מבחינת נתוני מאקרו ודו"חות כספיים של חברות מובילות הרי שהשבוע הקרוב (שמתחיל היום), כך נראה, יהיה עמוס עוד יותר.

היום יהנו המשקיעים מיום של רגיעה אבל ממחר מתחיל "הבלאגן". בזירת המאקרו תתפרסם ב-17:30 החלטת הריבית של בנק ישראל, כשהדעות הפעם חלוקות בין העלאה של 0.25% לחודש נוסף של הותרתה ללא שינוי. עוד לפני כן תפרסם הלמ"ס נתונים על לינות תיירות בישראל לחודש יוני, ורכישות בכרטיסי אשראי ביוני.

בזירת המאקרו בארה"ב יתפרסמו מכירות בתים חדשים לחודש יוני. בזירת הדו"חות יפרסמו את תוצאותיהן צורן , רדקום וסיליקום.

ביום שלישי יתפרסמו דו"חות של טבע , רדוור, BP, CIT, דופונט, דויטשה בנק, לוקהייד מרטין, מגל, קומפיוג'ן, אופטיבייס, ריט טכנולוגיות, UBS. בזירת המאקרו האמריקנית יתפרסמו מדד קייס שילר לחודש מאי, ומדד אמון הצרכנים לחודש יולי .

ביום רביעי יתפרסמו דו"חות של אלווריון, בואינג, ויזה, נס טכנולוגיות, סיוה, אודיוקודס, לאס וגאס סנדס, מיילן, ספרינט נקסטל, וסימנטק. במאקרו יתפרסמו בארה"ב הזמנות מוצרים בני קיימא לחודש יוני וספר הבז' על מצב הכלכלה האמריקנית בשבועות האחרונים.

ביום חמישי בבוקר תתרחש בתל-אביב פקיעת אופציות מעו"ף לחודש יולי. בגיזרת הדו"חות יפרסמו איזיצ'יפ, אקסון מובייל, מוטורלה, פוטאש, נובל אנרג'י, הרמוניק, אסטרה-זנקה, בנקו סנטנדר, באייר, DSPG, קלוג, מודי'ס, רבלון, סאנופי אבנטיס, וסוני. הלמ"ס תפרסם כמות מבוקשת של דירות חדשות בחודש יוני, ואינדיקטורים כלכליים עיקריים ליוני.

וביום שישי יפרסמו דו"חות שברון, מרק וטוטאל. בזירת המאקרו יתפרסמו בארה"ב נתוני צמיחת התמ"ג ברבעון השני , מדד מנהלי הרכש של שיקגו לחודש יולי, ומדד סנטימנט הצרכנים ליולי של איזור מישיגן.