יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן

על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד

משרדי הפרסום יהושע TBWA וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של חברת מי עדן - כך נודע ל"גלובס".

במכרז, שיצא לדרך לפני מספר חודשים, השתתפו גם משרדי הפרסום גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד. ההחלטה על המשרד הזוכה תתקבל לקראת סוף חודש יולי.

תקציב הפרסום של מי עדן מוערך ב-2.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים), והוא טופל ב-5 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי.

יצוין, כי מבין 3 המשרדים, רק ראובני-פרידן שייך למערך הפרסום של מי עדן, היות שהוא מטפל בתקציבים של תפוזינה ו-RC קולה, שניהם מבית יפאורה תבורי. מנגד, יהושע מטפל בתקציב פרימור.

המשרד שיזכה בתקציב יצטרך לפעול למיתוג מי עדן בשוק המים המינרליים, באופן שיבדל אותו מהמתחרים. זאת, משום שהמותגים בשוק עדיין נתפסים בציבור כמוצרים גנריים.

לכך יש להוסיף את המשבר שאליו נקלעה מי עדן במחצית חודש יוני, פחות משנה וחצי אחרי משבר האיכות הקודם, במהלכו דיווחה החברה על הפסקת הייצור בעקבות חריגות מהתקן המיקרוביאלי שנמצאו בבדיקות שגרתיות במים שנשאבו מהמעיין. משבר זה יצר נזק לתדמית החברה, והמשרד שייבחר יצטרך לפעול לשיקום תדמית זו ולביסוס מחדש של אמון הצרכנים בחברה.

לפני כשבועיים העלתה חברת מי עדן, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, "קיר מים" על דרך חיפה, בסמוך לקריה בת"ל-אביב, במסגרתו הוצבו ברים ענקיים של מים שאפשרו לקהל העוברים והשבים למזוג לעצמם מים מינרליים בחינם.

מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.