טאואר: סייפרס החלה בייצור סנסור חדש במפעל החברה

היקף שיתוף הפעולה בין החברות מסתכם היום במיליוני דולרים בודדים אולם בשוק מעריכים כי הרחבת שיווק הפעולה וכניסה למוצרים חדשים קיים פוטנציאל להיקף של עשרות מיליוני דולרים

החברות טאואר-ג'אז וסייפרס (Cypress) הודיעו היום על ייצור הסנסור התעשייתי החדש של סייפרס בטכנולוגית 0.18 מיקרון.

היקף שיתוף הפעולה בין החברות מסתכם היום במיליוני דולרים בודדים אולם בשוק מעריכים כי הרחבת שיווק הפעולה וכניסה למוצרים חדשים קיים פוטנציאל להיקף של עשרות מיליוני דולרים.

הסנסור, המיועד לשוק מכונות ההדמיה המתקדמות, הינו בעל רזולוציה של 25 מגה-פיקסל וקצב תמונות מהיר ביותר. הסנסור החדש, VITA 25K, מסדרת VITA מאפשר את קצב התמונות הגבוה ביותר כיום בתעשיה, ומכיל ארכיטקטורה ייחודית של pipeline ושל צמצם אלקטרוני מלא.

רוי שוודה, מחברת המחקר RNR Associates, צופה כי מכירות חיישני התמונה עבור השוק התעשייתי יסתכמו בכ-840 מיליון דולר בשנת 2014.

הסנסור, המיוצר בתהליך ה-CIS המתקדם של טאואר , אידיאלי לאפליקציות ייחודיות של ראיה ממוחשבת, ביומטריה, כמו למשל הדור החדש של ביומטריה מלאה של כף היד ומערכות בקרת תנועה ממוחשבות.

"מוצר זה מצטרף לשורה של פרויקטים מוצלחים בהם שיתפנו פעולה עם טאואר-ג'אז תוך שימוש בטכנולוגיית ה-CIS המתקדמת שלהם," אמר ג'ורג' הילטרופ, מנהל יחידת ה-CIS בסייפרס. "מומחיות התכנון שלנו והפטנט הייחודי של חיישני תמונה מותאמים אישית יחד עם הביצועים הגבוהים של יכולות תהליך ה-CIS של טאואר-ג'אז מאפשרים לנו להמשיך ולהביא לשוק שבבי CIS מהירים יותר ובעלי רגישות גבוהה יותר."

טאואר-ג'אז וסייפרס משתפות פעולה בפרויקטי CIS כבר מעל ל-10 שנים, ומאפשרות מגוון רחב של מוצרי דימות תעשייתיים, מצלמות מתקדמות, ברקודים ומוצרי דימות רפואיים ודנטאליים," אמר ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל ומנהל קו המוצרים הייחודיים של טאואר. "שיתוף-הפעולה בין הצוותים שלנו הולך ומתחזק תוך שאנו ממשיכים להיערך לפרויקטים חדשניים המותאמים לשינויים ולמוצרים עם יתרון ברור בשוק."

בעקבות הודעת החברה עברה מניית טאואר לעלייה של יותר מ-2% לאחר שפתחה את היום בירידה קלה.