האם פלטפורמת הבלוגים של אורנג'-טיים תרד מהרשת?

‎‎מאז עלתה לאוויר, 4 כותבי בלוגים בולטים פרשו מהפלטפורמה - בהם דבורית שרגל, עידו קינן, בועז כהן וכעת גם רונן דורפן ■ עפ"י ‏TIM‏, בחצי השנה האחרונה ירדה החשיפה לאתר אורנג' ב-23%‏ ■ ‏פרטנר: "אין כל כוונה לסגור את הבלוגיה"

‎‎האם פלטפורמת הבלוגים של אורנג'-טיים עתידה לרדת מהרשת? לאחר שדבורית שרגל, המתחזקת את הבלוג הפופולרי "ולווט אנדרגראונד", עזבה את אורנג' טיים - גם רונן דורפן, העומד מאחורי הבלוג "תופעת דורפן", עוזב את פלטפורמת הבלוגיה.

‏דורפן עזב את אורנג'-טיים לאחר שהחליט להקים בלוגיה עצמאית בתחום הספורט, שעלתה היום (ד') לאוויר תחת השם ‏DeBuzzer‏. הבלוג החדש מאחד מספר כותבים שונים, כולם בתחום הספורט. שרגל העבירה לאחרונה את הבלוג שלה לאתר ‏ice‏.

‏מפרטנר נמסר בתגובה: "אין כל כוונה לסגור את הבלוגיה. פעילות הבלוגיה זוכה לתנועה רבה בקרב הגולשים באתר ‏orange‏. מאז הקמת הפעילות, תמהיל הבלוגים משתנה מפעם לפעם. כמי שמחוברת לתחומי העניין של הגולשים, מקפידה החברה על הוספת מיזמי תוכן מעת לעת. לכשיבשילו לכדי פרסום, נדווח עליהם".

‏נזכיר כי בסוף 2008 הודיעה אורנג' כי היא מקימה בלוגיה שתשב בפורטל התוכן אורנג'-טיים, אותה ינהל גדי שמשון, אושיית אינטרנט שבעברו ערך את וואלה ונענע10.

‏בין הכותבים שהצטרפו אז לבלוגיה, שנקראת פ.צ.ה בלוגים, היו גם יאיר רוה, שכותב את "סינמסקופ"; אביעד קדרון, העומד מאחורי בלוג הטלוויזיה "צפניה, כולה צפניה"; בועז כהן, שכתב את הבלוג "רעש" בתחום המוזיקה; עידו קינן, שעמד מאחורי הבלוג "ממתקים - כל מה שכיף באינטרנט"; וגדי שמשון, המתחזק את הבלוג "ערס פואטי".

‏אולם, מאז הספיקו לעזוב את הבלוגיה עידו קינן (שממשיך לתחזק את הבלוג חדר 404), בועז כהן (שהוחלף בבלוג המוזיקה של אחי רז), דבורית שרגל ורונן דורפן, שעזב כאמור בתחילת החודש.

‏אורנג'-טיים עלה לאוויר בסוף 2008 במטרה להציע לגולש הישראלי פורטל מדיה, שבו ניתן לקבל תכני וידיאו תמורת תשלום.

על-פי סקר ‏TIM‏ לחודש יוני, שיעור החשיפה השבועי של אתר אורנג' עומד על 10.7% (מקום 22) - ירידה של 23% בחצי השנה האחרונה. ‏‎‎‏ ‏