רבעון מאכזב לאורמת טכנולוגיות: עברה להפסד של 1.5 מיליון דולר

החברה דיווחה על הפסד של 3 סנט למניה לעומת צפי אנליסטים לרווח של 7 סנט ■ בשורה העליונה רשמה החברה ירידה של 3.2 מיליון דולר בהכנסות לרמה של 96.3 מיליון דולר

חברת אורמת טכנולוגיות , הבת של אורמת , דיווחה לאחר סיום המסחר בניו-יורק על תוצאות מאכזבות (אם כי צפויות ברובן) לרבעון השני של השנה.

בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 1.5 מיליון דולר לעומת רווח של 16 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה דיווחה על הפסד של 3 סנט למניה לעומת צפי אנליסטים לרווח של 7 סנט ולעומת רווח של 35 סנט למניה ברבעון המקביל.

בשורה העליונה דיווחה החברה על ירידה של 3.2 מיליון דולר בהכנסות לרמה של 96.3 מיליון דולר, בעיקר עקב חולשה בסקטור המוצרים לאחר שהכנסותיו זינקו לשיא ב-2009.

באורמת, נזכיר, מתנהל לאחרונה מאבק שליטה (או לפחות נסיון לזעזע במשהו את ההנהלה) בין בעלי השליטה הנוכחיים, משפחת ברוניצקי, לבין איש העסקים חיים כצמן, בעל השליטה בגזית אינק.

דיתה ברוניצקי, מנהלת העסקים הראשית של החברה, ציינה כי "הפגיעה בפעילות המפעל ב-North Brawley וההוצאות הכבדות שרשמנו ברבעון עליו השפיעו כמובן על תוצאות הפעילות. כיום המפעל עובד בתפוקה יציבה של 20 מגהוואט. אנו מצפים שתפוקת המפעל תשתפר עד ל-50 מגהוואט בהמשך השנה, והגעה לאיזון תפעולי בו במהלך 2011. ביחד עם תוצאות חזקות בשאר המיזמים שלנו אני צופה שיפור בתוצאות בחודשים הקרובים".