בבילון ממשיכה לצמוח: הכנסות של 27.1 מיליון שקל ברבעון

הכנסות תחום השיווק והפרסום באינטרנט צמחו לכ–12.1 מיליון שקל בהשוואה לכ–6.2 מיליון שקל ברבעון המקביל

חברת האינטרנט הבינלאומית בבילון , דיווחה היום על צמיחה של כ-18% בהכנסות וצמיחה של כ-32% ברווח (לפני מס).

מחזור ההכנסות של בבילון ברבעון הסתכם בכ-27.1 מיליון שקל לעומת כ-23 מיליון שקל ברבעון המקביל, צמיחה של כ-18%. הכנסות תחום השיווק והפרסום באינטרנט צמחו לכ - 12.1 מיליון שקל בהשוואה לכ-6.2 מיליון שקל ברבעון המקביל, צמיחה של כ-95%.

מנגד, ההכנסות מתחום מכירות התוכנה באינטרנט ולאירגונים הסתכמו בכ-15 מיליון שקל בהשוואה לכ-16.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של כ- 11%.

הרווח (לפני מס) הסתכם בכ-5.8 מיליון שקל שמהווים כ-21% מההכנסות, לעומת כ- 4.4 מיליון שקל, 19% מההכנסות ברבעון המקביל, צמיחה של כ-32%. החברה רשמה ברבעון השני הוצאת מס בסך של כ-1.6 מיליון שקל לעומת הכנסה חד פעמית של כ-700 אלף שקל ברבעון המקביל בעקבות יצירת נכס מס נדחה. נציין כי בבילון לא נדרשת עדיין לתשלום של מס על רווחיה עקב ניצול הפסדים צבורים.

הרווח הנקי הסתכם בכ-4.2 מיליון שקל לעומת כ-5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, ציין כי "אנחנו עומדים ביעדים שהצבנו לחברה. בהתאם לאסטרטגיה, ההכנסות מפרסום ומוקד המכירות ממשיכים להיות מנועי הצמיחה העיקריים. שני מוקדי פעילות אלה מפצים על המכירות לאירגונים, שעדיין נמצאות ברמה נמוכה מבעבר".

בבילון עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות. החברה פועלת בכ-180 מדינות ומספקת פתרונות תרגום בכ-75 שפות לאלפי ארגונים ולעשרות מיליוני לקוחות פרטיים מדי שנה. החברה נשלטת על ידי נעם לניר ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.