גראויטי השלימה רכישת הבעלות על RHINO; נאמדת בכ-10 מ' ד'

הרכישה היא חלק ממהלך שנועד לכנס את כל החברות-בנות הפועלות בצפון אמריקה תחת המותג גראויטי ■ במקביל, גראויטי מקימה מיזם שיסייע לחברות ישראליות לחדור לשוק הפרסום הדיגיטלי בצפון אמריקה

קבוצת הפוסט פרודקשן גראויטי השלימה בימים אלה את רכישת מלוא הבעלות בחברה-הבת RHINO הפועלת בצפון אמריקה. גראויטי החזיקה עד כה ב-90% מהחברה-הבת, והשלימה כעת את רכישת 10% הנותרים, כך שסך כל הרכישה מוערכת ב-10 מיליון דולר - כך נודע ל"גלובס".

גראויטי, שנמצאת בניהולו יורם אלטמן, תחזיק מעתה ב-100% מהמניות של RHINO, וזאת כחלק ממהלך של כינוס כל החברות-הבנות הפועלות בצפון אמריקה תחת המותג גראויטי.

RHINO היא חברה שמייצרת אפקטים מיוחדים לקולנוע ולפרסומות, ובאחרונה אף היתה אחראית על האפקטים שנעשו בסרט "SALT" בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי והסרט "The Other Guys" בכיכובם של ויל פארל ומארק וולברג. החברה גם יוצרת אפקטים מיוחדים לשוק הפרסום הטלוויזיוני בצפון אמריקה, ועם לקוחותיה נמנים ג'נרל אלקטריק, דל, מרצדס, ג'ילט, רדיו שק ועוד.

מהלך כינוס החברות מיועד לבסס את מעמדה של גראויטי כקבוצה מובילה בעולמות התוכן והיצירה שבהם היא פועלת. במסגרת זאת משמשת החברה כיזמית וכיועצת עסקית לחברות הזנק ולגופים טכנולוגים ישראליים ואמריקניים אשר מבקשים לפעול בענפי העשייה שבהם היא פעילה, כגון: שוק האנימציה הקלאסי והתלת-ממדי, תחומי עיבוד תמונה ווידיאו, הדמיה, תחומי הדו-ממד והתלת-ממד (לרבות עולמות הגיימינג), וכן טכנולוגיות ייעודיות לעולמות הדיגיטל, כגון עולמות וירטואליים, פלטפורמות לחיבור בין תוכן לטכנולוגיה וכן עולמות משיקים כמו שיווק ופרסום.

מיזם חדש

לדברי אלינור שפס, מנהלת הפיתוח העסקי של גראויטי, "כינוס כל חברות-הבת תחת אותו מותג הוא נדבך נוסף בהפיכת החברה לחברת קריאייטיב רב-לאומית הפועלת במספר אפיקים ויוצרת תכנים ייעודיים לכל פלטפורמה".

במקביל משיקה גראויטי מיזם חדש שיסיע לחברות ישראליות לחדור לשוק בצפון אמריקה באמצעות חברת גראויטי דיגיטל הפועלת בניו-יורק. בראש הפעילות עומדים מנכ"לית גראויטי צפון אמריקה, צביה אלדר, וסמנכ"ל הפיתוח והאסטרטגיה וין פניסטון, שיהיו אחראים לסייע לחברות ישראליות להיכנס לשוק זה, באמצעות קשרי לקוחות והיכרות עם סגנון הפעילות ותנאי השוק בארה"ב.

גראויטי דיגיטל מציעה כיום פתרונות תוכן, עיצוב, שיווק ופרסום למותגים שמבקשים לפעול בסביבה הדיגיטלית בתחומי הצרכנות והשירותים בשוק האמריקני.

גראויטי ישראל היא חברת קריאייטיב הפועלת בשוק הישראלי זה 16 שנה, ומציעה פתרונות קריאייטיב ועיצוב לשוק הפרסום הטלוויזיוני והקולנועי. בין לקוחותיה נמנים המפרסמים הגדולים בישראל: קבוצת שטראוס, יוניליוור, אסם, בזק, פרטנר, פלאפון ועוד.