גראויטי

קבוצת פוסט פרודקשן העוסקת ביצירת אפקטים מיוחדים ותלת-מימד לשוק סרטי הפרסומות בישראל

כתבות אחרונות

 

"אולי השנה יהיה מפץ גדול בפרסום שאחריו יהיה סדר"

בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות

ליאור אברבך 14.11.2012

גראויטי ואידיאולוג'יק הקימו חברת אינטראקטיב בארה"ב

הקימו יחד חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2010

גראויטי השלימה רכישת הבעלות על RHINO; נאמדת בכ-10 מ' ד'

הרכישה היא חלק ממהלך שנועד לכנס את כל החברות-בנות הפועלות בצפון אמריקה תחת המותג גראויטי ■ במקביל, גראויטי מקימה מיזם שיסייע לחברות ישראליות לחדור לשוק הפרסום הדיגיטלי בצפון אמריקה

חגית ברונסקי 18.08.2010

גראויטי חתמה הסכם להפקת פרסומות קולנוע בתלת-מימד

ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב

חגית ברונסקי 08.06.2010