בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות
הקימו יחד חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר
הרכישה היא חלק ממהלך שנועד לכנס את כל החברות-בנות הפועלות בצפון אמריקה תחת המותג גראויטי ■ במקביל, גראויטי מקימה מיזם שיסייע לחברות ישראליות לחדור לשוק הפרסום הדיגיטלי בצפון אמריקה
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב