איגוד העורכים במקצועות הפוסט מוריד את הכפפות מול תאגיד השידור הציבורי ומאשים אותו בהתנהלות שאינה עולה בקנה אחד עם החוק בכל הקשור למכרז להקמת מאגר תומכי הפקה לתאגיד
פוסט אופיס שבשליטת ענני תקשורת הוא אחד מבתי הפוסט פרודקשן הגדולים בישראל • החברה נערכת לשינוי בפעילות על רקע השחיקה בתקציבי הפוסט
זאת לאור מכירת הפעילות לחברת ברודקאסט ■ JCS תפסיק את פעילותה בתחום הפוסט פרודקשן ותתמקד רק בתקשורת בינלאומית ובהחכרת אולפנים
בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות
במסגרת השדרוגים יעברו אולפני הסאונד של JCS מעבודה בסטריאו בלבד לעבודה בסראונד 5.1 ו-7.1 ■ מנכ"ל החברה: "ההצטיידות שומרת אותנו בחזית הטכנולוגיה"
על-פי ההסכם, החטיבות השונות של קבוצת JCS יעמידו אמצעי הפקה ושידור וכן מתקנים לשידור ל-3 הנגזרות של ערוץ 9 ■ שווי ההסכם מוערך ב-3 מיליון שקל
היקף העסקה מוערך בכמיליון שקל, ולאחריה תחזיק ענני תקשורת 51% בחברת הפוסט פרודקשן ■ שתי החברות משתפות פעולה משנת 2008 ואף הקימו סניף משותף ברמת-החי"ל
הרכישה היא חלק ממהלך שנועד לכנס את כל החברות-בנות הפועלות בצפון אמריקה תחת המותג גראויטי ■ במקביל, גראויטי מקימה מיזם שיסייע לחברות ישראליות לחדור לשוק הפרסום הדיגיטלי בצפון אמריקה
ההתקשרות היא לתקופה של 5 שנים ■ שווי העסקה עומד על כ-500 אלף דולר