רדיו ללא הפסקה: פיטרנו את אופירה אסייג, ברקוביץ' ורביבו

זאת לאור חילוקי דעות בין הטאלנטים והנהלת התחנה ■ ל"גלובס" נודע כי אסייג מנהלת מו"מ עם תחנות רדיו אזוריות אחרות להעלאת תוכנית הספורט של השלושה

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו עוזבים את "רדיו ללא הפסקה", זאת לאור חילוקי דעות עם הנהלת הרדיו.

על-פי גורמים בתחנה, בחודש האחרון נתגלעו בין הצדדים מחלוקות, והיום (א') הוחלט באופן רשמי על ירידה לאלתר של התוכנית בהגשתם של השלושה, לפני סיום תקופת החוזה בין הצדדים.

ל"גלובס" נודע כי אסייג מנהלת משא-ומתן עם תחנות רדיו אזוריות אחרות להעלאת התוכנית.

ראשיתה של תוכנית הספורט של השלושה ברדיו 99, בימיו של ארקדי גאידמק, כאשר אסייג שימשה כמנהלת התוכניות של התחנה. עם עזיבתו וכניסתה של קבוצת "רדיו ללא הפסקה" כבעלי התחנה המשדרת באזור השרון, קוצצו כל החוזים של גאידמק, ואסייג ותוכניתה נפרדו מהתחנה. גם אז היה מדובר בהפסקת עבודה מיידית. כעבור מספר חודשים עלתה התוכנית ב"רדיו ללא הפסקה", 103FM.

"מרדיו ללא הפסקה" נמסר כי "אכן 'רדיו ללא הפסקה' אישר היום את העובדה כי מנכ"ל התחנה אייל פאר הוציא מכתב למפיקת התוכנית על כוונתו לסיים את חוזה העבודה טרם סיומו המקורי, מבלי להכנס לפרטים מה היה הרקע להוצאת המכתב".

מאסייג, ברקוביץ' ורביבו נמסר בתגובה: "עברנו תקופה נהדרת של שנה וחצי ב'רדיו ללא הפסקה'. בהיותנו תוכנית הספורט המצליחה ביותר ברדיו, הן ב-103 והן בפורמט הקודם ב-99, אנחנו מאחלים ל'רדיו ללא הפסקה' בהצלחה בהמשך הדרך, ובקרוב נודיע על תוכניותינו החדשות".