הישג למזור רובוטיקה: קיבלה אישור FDA למערכת הניתוחית

האישור ניתן לפתרון המשלב בין המערכת הרובוטית המיניאטורית של מזור, ה-SpineAssist, ומערכת ההדמיה התלת ממדית שפיתחה החברה, ה-C-Insight

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, מדווחת הבוקר (ד') על קבלת אישור מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) לפתרון המשלב בין שתי טכנולוגיות שפיתחה החברה: המערכת הרובוטית המיניאטורית של מזור, ה-SpineAssist, ומערכת ההדמיה התלת ממדית שפיתחה החברה, ה-C-Insight.

להערכת החברה, הסינרגיה שתושג באמצעות שימוש במערכת האחודה והערך המוסף הגבוה שהיא מספקת לרופא המנתח יסייעו בהמשך שיפור יכולת המכירה של החברה ובהבטחת מחירי מכירה גבוהים יותר. החברה תחל בשיווק מסחרי של הפתרון האחוד בראשית שנת 2011.

המערכת האחודה מאפשרת הדמיה תוך ניתוחית ללא צורך בהעברת החולה לחדר ה-CT ועל כן צפויה לאפשר לבתי החולים להקטין למינימום את הצורך בניתוחים חוזרים. המערכת מסייעת לרופאים במהלך ניתוחי עמוד שדרה במיקום כלים כירורגיים ושתלים, בהתאם לתכנון מוקדם המתבצע על גבי תמונת ההדמיה של החולה המנותח.

מנכ"ל החברה, אורי הדומי, מציין כי "אנחנו גאים מאוד על קבלת אישור ה-FDA למערכת האחודה המביאה לכלל ביטוי מקסימאלי את היכולות הגבוהות והמוכחות של שתי המערכות שפיתחנו - המערכת הרובוטית ומערכת ההדמיה בתלת מימד. התוצאות הטובות שהשיגה עד כה מערכת ההדמיה, ה-C-Insight, אפשרו לנו לאחדה על הפלטפורמה של מערכת ה-SpineAssist ולהעמיד לרשות הרופאים המנתחים בבתי החולים פתרון ראשון מסוגו המהווה פריצת דרך מהותית בחדרי הניתוח האורטופדיים והנוירוכירורגיים ועשוי לסמן אבן דרך אסטרטגית בהתפתחות העסקית של מזור".