דייויד פדרמן: מעולם לא ניסינו להיפטר מאלישי כדיר

הבעלים של מכבי ת"א שולל את ההקשר שנעשה בין הגעתו של ליאור אליהו לבין הניסיון להתיר את חוזהו של הפורוורד מטעמים בריאותיים

בניגוד ללא מעט פרסומים בנושא, מתייחסת מכבי תל אביב לראשונה לסוגיית אלישי כדיר והאפשרות שכביכול ניסתה להיפטר מחוזהו כדי לפנות מקום בקבוצה לליאור אליהו. בקבוצה מודים כי כלל לא ידעו שכדיר סובל מפציעה, עד שהסתבר שהשחקן אינו מתאמן עם סגל נבחרת ישראל.

כדיר קיבל מסגנית האלופה את החוזה ב-18 ביוני, והחזיר אותו חתום ב-23 ביוני. תוך שבוע מחתימת ההסכם הוא היה צריך לעבור בדיקות רפואיות כדי שההסכם ייכנס לתוקף. השחקן עדכן את הצוות המקצועי לגבי דלקת בברכו והופנה לצילום ‏MRI‏. ההמשך היה מעט מורכב יותר, מאחר ובמכבי לא הצליחו לעמוד על חומרת הפציעה בגלל מספר חוות דעת שונות.

‏‏"יש לא מעט קבוצות בעולם שהיו מקבלות את הדו"חות הרפואיים האלו, והיו אומרות שהן לא רוצות להסתבך עם כאב ראש כזה", מבהיר דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א ל"גלובס". "אבל נתנו לו במכבי את כל התמיכה הרפואית כדי שיעמוד על הרגליים. מכבי רצתה את כדיר ורוצה את כדיר גם עכשיו. יש לנו מטרה לבנות סגל מקצועי ישראלי שיוביל את מכבי בעשור הקרוב, וכדיר הוא אחד מהם. כל הסיפור איתו לא היה קשור לרגע אחד לזה שליאור אליהו יהיה או לא יהיה במכבי. מעולם לא רצינו להיפטר מהחוזה של אלישי".

‏פדרמן מבהיר כי "למרות כל הכתבות שראיתי בעניין שכביכול ניסינו לתפור תיק לאלישי, כתבות אלו בטעות יסודן וכאמור לעיל, מכבי רואה בכדיר חלק אינטגרלי של הקבוצה".