צפו בווידיאו: סולן U2 בונו נפגש עם ראש ממשלת טורקיה ארדואן

חיזוק לא צפוי לראש הממשלה השנוי במחלוקת: בונו, זמר ופעיל חברתי ידוע, ביקש "להודות לעם הטורקי על תמיכתו באירלנד בזמנים הקשים" וללמוד על "טורקיה - המדינה המדהימה הזו"

ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, מקבל חיזוק לא צפוי מכיוונו של סולן להקת U2 בונו, שהגיע לטורקיה במסגרת סיבוב ההופעות של הלהקה בעולם.

ארדואן, שמעמדו בעולם שנוי במחלוקת, שמח לקבל את התמיכה של בונו, הידוע בפעילותו למען זכויות האדם בעולם. הערב (ב') תופיע הלהקה מדבלין במופע ענק לעיני עשרות אלפי טורקים משולהבים באיסטנבול.

בונו: "באנו ללמוד על המדינה המדהימה הזו"

הסולן האירי כבר הספיק לסייר עם חברי הלהקה ועם ראש הממשלה ארדואן בגשר הבוספורוס, המחבר בין יבשות אירופה ואסיה, לפני פתיחת המופע הערב. בין השאר הודה בונו לעם הטורקי על תמיכתו באירלנד בזמנים הקשים. "במשך כל השנים הללו העם הטורקי עמד לצידו של העם האירי, גם בתקופת הרעב. הגענו לכאן על תקן תלמידים כדי ללמוד על המדינה המדהימה והמהפנטת הזו", לדבריו.

ביום שישי האחרון הופיעה U2 ביוון, כשהזמר הישראלי אביב גפן נתן את מופע החימום ללהקה. סיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה החל בשנת 2009 וצפוי להסתיים ב-2011. זהו אחד ממסעות ההופעות הגדולים בהיסטוריה של הלהקה, שנוסדה ב-1976.