עוד המלצה לטאואר: "'שחקן חזק בשבבים - פרמיה של 51%"

בית המחקר Rodman&Renshaw השיק בסוף השבוע האחרון תחילת סיקור למניית החברה עם המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 2 דולר למניה

טאואר חזרה לישראל מסוף שבוע ארוך של חופשה לרגל תחילת השנה העברית החדשה מגובה בשתי המלצות חדשות של גופי מחקר זרים. זו בהחלט בשורה טבוה לחברה, אשר כיום כמעט ולא מכוסה מבחינת אנליסטים. טאואר מנוהלת על-ידי ראסל אלוונגר.

בית המחקר Rodman&Renshaw השיק בסוף השבוע האחרון תחילת סיקור למניית החברה עם המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 2 דולר למניה, פרמיה של 51% על מחיר הנעילה ביום ו' האחרון בוול סטריט.

האנליסט אשוק קומאר (Ashok Kumar), המתמחה בסקטור הטכנולוגיה, מעריך כי סקטור השבבים נמצא בשלבים הראשונים של סייקל חיובי והתאוששות כלכלית, כאשר הוא מצטט את מחקרי גרטנר, אשר מעריכה כי הכנסות הסקטור ב-2013 יעמדו על 29.6 מיליארד דולר, הכנסות המשקפות עלייה שנתית של 8%.

קומאר מכנה את טאואר כ"שחקן חזק" בתחום. לדבריו, החברה ממוצבת היטב בשוק עם טכנולוגיה ייחודית. קומאר מציין כי טאואר זכתה במחצית הראשונה של השנה ב-234 חוזי design, כשבכל 2009 זכתה החברה ב-308 חוזים. המומנטום הנוכחי צפוי להגדיל את יכולת הייצור של החברה מ-700 אלף פרוסות בתפוקה שנתית ל-900 אלף פרוסות ב-2011.

מבחינה חשבונאית ומאזנית, קומאר מעריך כי החברה תציג רווח שנתי לפני מסים ופחת של לפחות 160 מיליון דולר. הוא מאזכר גם את העובדה כי החברה ביצעה מימון מחדש של חובות בכ-350 מיליון דולר, עובדה המחזקת את מאזן החברה ומפחיתה את יחס החוב ל-EBITDA לפחות מ-2.5.