כנס אילת לעיתונות ייערך בנובמבר בהשתתפות 1,500 אנשי תקשורת

בכנס יתקיימו 29 פאנלים בנושאים שונים ■ בערב הפתיחה, בהנחיית יעקב אילון, יוענקו פרסי מפעל חיים לעיתונאים ותיקים פעילים ■ בכנס יחולקו גם פרסי הרדיו ופרס הרשות השנייה

כנס אילת לעיתונות הרביעי במספר יתקיים בחודש נובמבר הקרוב בעיר הדרומית. באירוע צפויים לקחת חלק כ-1,500 אנשי תקשורת מהארץ ומחו"ל. את הכנס מובילה אגודת העיתונאים של תל-אביב, בשיתוף עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

בכנס יתקיימו 29 פאנלים בנושאים כמו מודל הרווח העתידי של תעשיית החדשות, חדשות בעידן הסלולר, פאנל תחת השם "מקסימום עיתונות במינימום משכורת", "האינטרנט - גן עדן של גנבי תוכן" ו"מי קושר את התקשורת?", על המגבלות שמטילים בתי המשפט והכנסת על העיתונות.

באירוע ייקח חלק שר התקשורת משה כחלון, ובערב הפתיחה, בהנחיית יעקב אילון, יוענקו פרסי מפעל חיים לעיתונאים ותיקים פעילים. בכנס יחולקו גם פרסי הרדיו ופרס הרשות השנייה על-שם רחל פרימור ז"ל.

יו"ר הכנס ומנכ"ל אגודת העיתונאים בתל-אביב, יוסי בר-מוחא, מסר כי "אני שמח שהצלחנו לבנות במהלך 3 השנים האחרונות כנס מקצועי רחב היקף, שנותן מענה למגוון רחב של נושאים. אני מצפה לפגוש בכנס את כל מעצבי דעת הקהל בישראל".