גראויטי ואידיאולוג'יק הקימו חברת אינטראקטיב בארה"ב

הקימו יחד חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר

שיתוף-הפעולה בין גראויטי ניו-יורק, שבבעלות גראויטי ישראל, לבין חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק מתרחב: ל"גלובס" נודע כי שני הגופים הקימו בשותפות חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני. החברה החדשה פועלת תחת השם גראויטי, וזאת על מנת למקסם את הקשרים שיש לחברה הישראלית בחו"ל.

כזכור, לפני חודשים ספורים השלימה גראויטי ישראל את רכישת מלוא מניות חברות ריינו האמריקנית, שעוסקת באפקטים מיוחדים ובאנימציה לשוק הפרסום והקולנוע. החברה פועלת יותר מ-10 שנים בשוק האמריקני, ולכן נהנית מקשרים בתעשייה.

על פלטפורמה זאת, ולאור הביקוש בשוק לקמפיינים משלימים, הוחלט בגראויטי להרחיב את הפעילות ולהיכנס גם לתחום הפרסום האינטראקטיבי. לצורך זה נעשתה החבירה לחברת אידיאולוג'יק - מהחברות הבולטות בתחום בישראל. ההשקעה ההתחלתית בפעילות מוערכת ב-2 מיליון דולר.

במסגרת המשרד המשותף צפויה לעלות לאוויר בימים הקרובים פעילות עבור מותג הילדות הפופולרי Moxie, במסגרתו פותחה אפליקציה אינטרנטית עבור חברת MGA Entertainment (אשר מחזיקה בין השאר גם במותג Bratz).

לדברי יורם אלטמן, מבעלי גראויטי, "אחד היתרונות בפעילות המשותפת שבין אידיאולוג'יק וגראויטי הוא היכולת להקים 'מסדרון וירטואלי' לחברות טכנולוגיה, פרסום ומדיה ישראליות, אשר מעוניינות לפרסם בפלטפורמות הדיגיטליות בארה"ב ולחדור לשוק".

לדבריו, הכוונה היא ליצור קמפיינים לשוק הצפון אמריקני, באופן דומה להצלחה שלה זכתה אידיאולוג'יק בישראל עם קמפיין קוקה-קולה וילג'.