חדשות ערוץ 10 לא יתנצלו בפני יו"ר ארגון המורים רן ארז

חברת החדשות דחתה הצעת פשרה שהוצעה במסגרת הדיונים בתביעת לשון הרע שהגיש ארז בגין כתבה של רביב דרוקר ששודרה בערוץ 10 בזמן שביתת המורים ב-2007

חדשות ערוץ 10 סירבו להתנצל בפני יו"ר ארגון המורים הארצי, רן ארז, והצעת הפשרה בתיק לשון הרע שהוא מנהל נגד הערוץ נדחתה.

ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים הציעה שופטת בית המשפט השלום בתל-אביב, מחוץ לפרוטוקול הדיונים הסדור, כי הצדדים יגיעו לפשרה. בדיון הוצגו נוסחות שונות לפשרה, ועלתה אפשרות כי חדשות ערוץ 10 יתנצלו בפני ארז על אופן הצגת הכתבה שערך הפרשן הפוליטי רביב דרוקר אודותיו.

מנכ"ל חדשות ערוץ 10, ראודור בנזימן, דחה את הבקשה והודיע כי לא תהיה התנצלות, וההליך נמשך.

תביעתו של ארז הוגשה בסוף 2007, על רקע כתבה ששידר ערוץ 10 בזמן שביתת המורים הגדולה של ארגון המורים. על-פי הכתבה, השביתה היתה חלק מתוכנית של ארז להחליף את שרת החינוך דאז יולי תמיר, והדבר נעשה בידיעת יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, וראש הממשלה דאז, אהוד אולמרט.

בסוף ספטמבר הגישו עורכי דינו של ארז את סיכומיהם, במסגרתם הם עומדים מאחורי תביעתם ודורשים לשלם למרשם מיליון שקל. כפי שפורסם ב"גלובס", ארז טוען כעת כי במהלך משפטו שינה דרוקר את גירסתו. העיתונאי דחה טענות אלה. הכרעת דין צפויה להתקבל עד סוף השנה.

עורך דינו של ארז, צבי גלמן, אישר בתגובה כי "נעשה ניסיון לפשר בבית המשפט. מעבר לכך אינני נוהג להתייחס לאמירות שנאמרו מחוץ לפרוטוקול".

מערוץ 10 נמסר: "הדיון על הצעת הפשרה שהעלה בית המשפט היה דיון סגור, ולכן לא נוכל להתייחס. כמו כן, לא נדרשנו להתנצל על-ידי בית המשפט, ולכן הדיון בעניין זה לא עמד על הפרק".