קווין רוברטס, נשיא סוכנות הפרסום העולמית סאצ'י אנד סאצ'י, נפגש הבוקר (ג') עם נשיא המדינה שמעון פרס במשכנו בירושלים.
במסגרת המפגש הציג רוברטס לפרס את תורת ה-"lovemarks" - תפיסה שפיתח לפני כ-5 שנים על הדרך לייצר העדפה למותגים באמצעות רגש.
כמו כן הציג רוברטס לפרס את היוזמה אותה קידם בחודשים האחרונים משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי הקשור עם סאצ'י אנד סאצ'י בהסכם ייצוג, שבמרכזו ה-Impossible Brief - יוזמה במסגרתה הוזמנו סוכנויות ואנשי קריאייטיב בכל העולם להציג פתרון ל"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
המהלך, שיצא לדרך בפסטיבל קאן האחרון, כלל פנייה למשרדים מקומיים באמצעות סאצ'י אנד סאצ'י בהצעה לענות על הבריף, כולל הפרס שהובטח לזוכה שיעלה את הרעיון היצירתי ביותר - מימון מלא של השתתפות בפסטיבל קאן 2011.
המפגש עם הנשיא פרס נערך במסגרת ביקור רוברטס בישראל לרגל חגיגות 25 שנה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.