רוברטס הציג לפרס את פתרון ה"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני
כך הפכו המותגים לחברים הכי טובים שלכם ברשת החברתית ואספו מיליוני חברים
נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"
וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר