נתב"ג כבר לא אטרקטיבי: גם סלקום סוגרת את החנות

החלטת סלקום נובעת מכך שמרבית הלקוחות רוכשים את חבילות השיחות שלהם לחו"ל במוקדים או במרכזי השירות ■ גם פלאפון הודיעה באחרונה על סגירת החנות בנתב"ג

חברת סלקום הודיעה לרשות שדות התעופה על כוונתה לסגור את החנות שלה באולם הנוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג. בכך מצטרפת סלקום לפלאפון, שהודיעה בשבוע שעבר גם היא על כוונתה לסגור את החנות שלה בנתב"ג.

ההחלטה של סלקום לסגור את החנות נובעת מכך שמרבית הלקוחות רוכשים את חבילות השיחות שלהם לחו"ל באמצעות פנייה למוקדים או באמצעות מרכזי השירות של החברה ברחבי הארץ, ומכאן שהאטרקטיביות של החנות בנתב"ג הולכת ויורדת, ופחות נוסעים פוקדים אותה.

חוזה השכירות של סלקום, בדומה לחוזה של פלאפון, מסתיים בחודש הבא. שתי החברות החלו לעדכן את לקוחותיהן בימים אלה על סגירת החנות הצפויה.

בשונה מפלאפון, שהחליטה על המהלך לאחר שיותר ממחצית מלקוחותיה עברו כבר לרשת החדשה (UMTS), בסלקום נותרו אחוזים בודדים של לקוחות ברשת הישנה שלה (TDMA), ולכן מבחינתה מהלך היציאה מנתב"ג התבקש מזמן.