חברת סלקום הודיעה לרשות שדות התעופה על כוונתה לסגור את החנות שלה באולם הנוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג. בכך מצטרפת סלקום לפלאפון, שהודיעה בשבוע שעבר גם היא על כוונתה לסגור את החנות שלה בנתב"ג.
ההחלטה של סלקום לסגור את החנות נובעת מכך שמרבית הלקוחות רוכשים את חבילות השיחות שלהם לחו"ל באמצעות פנייה למוקדים או באמצעות מרכזי השירות של החברה ברחבי הארץ, ומכאן שהאטרקטיביות של החנות בנתב"ג הולכת ויורדת, ופחות נוסעים פוקדים אותה.
חוזה השכירות של סלקום, בדומה לחוזה של פלאפון, מסתיים בחודש הבא. שתי החברות החלו לעדכן את לקוחותיהן בימים אלה על סגירת החנות הצפויה.
בשונה מפלאפון, שהחליטה על המהלך לאחר שיותר ממחצית מלקוחותיה עברו כבר לרשת החדשה (UMTS), בסלקום נותרו אחוזים בודדים של לקוחות ברשת הישנה שלה (TDMA), ולכן מבחינתה מהלך היציאה מנתב"ג התבקש מזמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.