פעם נוספת: הפרסומת ל-HOT עם עוז זהבי - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי

הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובם של כוכבי "עספור", ממשיכה להוביל את טבלת הפרסומות הזכורות ומדורגת השבוע השני ברצף כפרסומת הזכורה ביותר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

יש לציין כי הפרסומת זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי, כאשר הפרסומת האחרונה ששיעורי הזכירה שלה עלו על אלה של HOT היתה שייכת לבנק דיסקונט.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הצלחת הפרסומת אינה מפתיעה לאור העבודה הרבה שהושקעה בה.

לאור הצלחת הקמפיין של HOT, העלתה השבוע גם חברת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, פרסומת המשלבת דמויות מהפקת המקור שלה, "נטלי בלו". יחד עם זאת, לדברי דגני הפרסומת לא זכתה להצלחה המרשימה של HOT, בעיקר מכיוון שאינה מציגה מצבים קומיים מוגדרים.

הפרסומת של HOT היא גם הפרסומת האהובה ביותר השבוע.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.6%.

הפרסומת של אורנג', באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 248 (בהשוואה ל-286 בשבוע שעבר).

בנוסף לכך, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-39.5 מיליון דולר (לעומת כ-42.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).