JCS תספק לערוץ 9 אמצעי שידור ושדרוג הפוסט פרודקשן

‏על-פי ההסכם, החטיבות השונות של קבוצת JCS יעמידו אמצעי הפקה ושידור וכן מתקנים לשידור ל-3 הנגזרות של ערוץ 9 ■ ‎‎שווי ההסכם מוערך ב-3 מיליון שקל‏

‎‎קבוצת ‏JCS‏ חתמה עם ערוץ 9 על חוזה לאספקת אמצעי שידור ושדרוג מערך הפוסט פרודקשן. ל"גלובס" נודע כי שווי ההסכם מוערך ב-3 מיליון שקל.

‏על-פי החוזה, חטיבות הקבוצה השונות יעמידו אמצעי הפקה ושידור ומתקנים לשידור ל-3 נגזרות הערוץ - בישראל, לארה"ב ולאוסטרליה, וערוץ השידור לרוסיה ולמדינות חבר העמים. כמו כן ישודרג מערך הפוסט והפרומו של הערוץ.

‏מנכ"ל ערוץ 9, ליאוניד בלחמן, ומנכ"ל קבוצת ‏JCS‏, גבי רוזנברג, חתמו השבוע על החוזה, שבמסגרתו יוקצה חדר שידור חדש שישלב ציוד קיים עם ציוד חדש ומודרני שנרכש במיוחד בעקבות העסקה. חדר השידור יופעל ממרכז התקשורת הבינלאומי של ‏JCS‏ בתל-אביב.

‏מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של הערוץ להגדיל את קהל הצופים של הערוץ מחוץ לישראל. הסכם זה מצטרף למעברו של ערוץ 9 למשכנו החדש במגדל היובל בתל-אביב.

כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", קבוצת ‏JCS‏ חתמה על חוזה של מיליוני שקלים מול רשת הטלוויזיה הממלכתית הסינית ‏CCTV‏.

‏מנכ"ל ערוץ 9, לאוניד בלחמן, בירך על החתימה. "החיבור עם ‏JCS‏ מתבקש במסגרת הצעדים המשמעותיים והשדרוגים שעוברת מערכת החדשות של הערוץ בימים אלה", אמר.

מנכ"ל JCS, גבי רוזנברג, בירך גם הוא על שיתוף-הפעולה. ‏‎‎‏