טענות ברכבת: "ישראל היום" עדיין מחלק בשטח - למרות הסיכום

בעלת הזיכיון לפרסום בתחנות טוענת: "למרות שההתקשרות הופסקה - 'ישראל היום' נוקטת בפעולות אגרסיביות לחלוקת העיתון בכניסה, שלא כדין"

חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום ברכבת ישראל, מאשימה את העיתון "ישראל היום" בפעילות אגרסיבית לחלוקת העיתון בכניסה לתחנות הרכבת, וזאת למרות שההתקשרות שלהם עם הרכבת הסתיימה.

במכתב שנשלח אתמול (ב') ל"ישראל היום" כתבו נציגי הדריה: "היום הסתיימה ההתקשרות שלכם עם רכבת ישראל. נדרשתם על-ידי הרכבת לחדול מחלוקת 'ישראל היום'. חרף האמור המשכתם היום - שלא כדין - לפעול באגרסיביות לחלוקת 'ישראל היום' בכניסות לתחנות הרכבת.

"מרשתי שבה ודורשת כי תחדלו באופן מוחלט מחלוקת 'ישראל היום' בכל צורה ואופן בתחנות הרכבת. מרשתי תסכים כי תחלקו את 'ישראל היום' בתנאים אשר נמסרו לכם לצורך המשך ההתקשרות".

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" "ישראל היום" איבדה את זכות החלוקה ברכבת ישראל, לאחר שבינם לבין הדריה נתגלעו חילוקי דעות חריפים. לאחר שהמשא-ומתן בין הצדדים עלה על שרטון הגיעה הדריה להסכם עם קבוצת "ידיעות אחרונות", ומאתמול מחולק ברכבת העיתון "כלכליסט" מבית "ידיעות אחרונות".

יש לציין כי עד עתה טען "ישראל היום" כי עיתונים אחרים ממשיכים בחלוקה מול התחנות, למרות שהיה הסכם בינו לבין הרכבת, ועם זאת, כעת הם נדרשים לעזוב את המתחם.

מ"ישראל היום" נמסר כי "העיתון ממשיך במשא-ומתן מול הרכבת לחלוקה בתחנות, במטרה שיינתנו תנאים שוויוניים ואחידים לכל הגופים המחלקים עיתונים בתחנות. מובן כי 'ישראל היום' פועלת על-פי חוק ומחלקת עיתונים רק במקומות המותרים לכך".