סוגרים גג מעל הראש: ביג נכנסת לתחום הקניונים הסגורים

הקבוצה שבשליטת יהודה ורוני נפתלי מקימה שני קניונים בטבריה ובבית-שמש בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל

קבוצת ביג מרכזי קניות, שבשליטת יהודה ורוני נפתלי, המתמחה במרכזי קניות פתוחים (פאואר סנטרים), נכנסת גם לתחום הקניונים הסגורים ומקימה שני קניונים בטבריה ובבית-שמש בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

ביג מצטרפת כשותפה לקניון טבריה של היזם המקומי דוד דנילוף. קניון זה יוקם בשטח של כ-13 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל, וייקרא "BIG Fashion דנילוף".

בבית-שמש תקים ביג את קניון BIG Fashion בית-שמש, לא הרחק מהפאואר סנטר ביג בית-שמש. שטחו של הקניון, שיוקם גם הוא בהשקעה של כ-100 מיליון שקל, יעמוד על כ-12 אלף מ"ר.

כזכור, בסוף 2009 החלה קבוצת ביג בהקמת מתחם הלייף סטייל הפתוח BIG Fashion אשדוד בשטח של כ-23 אלף מ"ר.

לדברי חי גאליס, סמנכ"ל ביג מרכזי קניות, "הפאואר סנטרים הקיימים של ביג באזור טבריה ובית-שמש עובדים מצוין, והקניונים שיוקמו ישלימו אותם. בשביל להגיע לקניון נורמלי, תושבי טבריה ותושבי בית-שמש נאלצים היום לנסוע 45 דקות מינימום. גם להם מגיע קניון כמו שצריך".