דלק קידוחים ואבנר אישררו המשך השקעת יתרותיהן בחיפושים

לצורך ביצוע פעולות החיפושים ברשיונות "רציו ים", "רות", "אלון","אוהד", "אביה" ו"קרן" הוחלט "לאשר שימוש בעודפי תזרים המזומנים לשנים 2010 ו- 2011, וכן אושר לגייס עד 50 מ' ד'

למרות כל ההתרחשויות האחרונות בשוק האנרגיה המקומי הנובעות מפרסום המלצות ועדת ששינסקי, דלק קידוחים ואבנר ממשיכות להשקיע את יתרותיהן בחיפושי נפט וגז. היום דיווחו השותפויות שבשליטת קבוצת דלק של איש העסקים יצחק תשובה לבורסה, כי באסיפה הכללית של השותפות המוגבלת הוחלט ברוב של 99.9% שתי החלטות. נציין כי מדובר בהחלטה טכנית התומכת בהחלטות קיימות לביצוע השקעות באקספלורציה.

ההחלטה הראשונה הינה "לאשר שימוש בעודפי תזרים המזומנים לשנים 2010 ו- 2011, (ואשר לולא השימוש להלן היו עשויים להוות חלק מהרווחים כמשמעותם בהסכם השותפות המוגבלת), לצורך ביצוע פעולות החיפושים ברשיונות "רציו ים", "רות", "אלון","אוהד", "אביה" ו"קרן", בהתאם לתכנית העבודה ולתקציב שאושרו ו/או יאושרו מעת לעת על פי הסכם התפעול המשותף החל על רשיונות אלה.

ההחלטה השנייה היא "אם לדעת השותף הכללי ידרשו כספים נוספים לטובת מימון פעילות השותפות ברשיונות "רציו ים", "אביה", "רות" ו"אלון", אזי - לאשר ביצוע הנפקה של יחידות השתתפות ו/או ניירות ערך המירים ו/או אגרות חוב במהלך השנים 2010 - 2011 בהיקף ובתנאים שייקבעו לפי החלטת השותף הכללי, לצורך גיוס הסכומים שיאפשרו את ביצוע פעילות השותפות ברשיונות בהתאם לתכנית העבודה ולתקציב שאושרו ו/או יאושרו מעת לעת על פי הסכם התפעול המשותף החל על הרשיונות.

ביצוע הנפקה כאמור יכול שיעשה בכל עת במסגרת תשקיף אחד או יותר ו/או דוחות הצעת מדף, כפי שייקבע על ידי השותף הכללי.

אם תתקבל החלטה מס' 1 תיקבע תקרה לפיה תמורת ההנפקה לא תעלה על סך של 50 מיליון דולר.

בנוסף הוחלט להסמיך את השותף הכללי לקבוע את מבנה ההנפקה היקפה ועיתויה, על פי התשקיף/ים האמור/ים, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט.