איך אומרים גיסנו בגיאורגית? "רמזור" נמכרה ל-14 מדינות

קשת מכרה את פורמט התוכנית ל-14 מדינות בריה"מ לשעבר ■ אדיר מילר: "בכל פעם שאני חושב שקיבלתי כבר את כל המתנות מ'רמזור', היא מפתיעה אותי ומביאה לי עוד מתנה"

‎‎זכיינית ערוץ 2 קשת מכרה את זכויות הפורמט "רמזור" ל-14 מדינות ברית-המועצות לשעבר, ובראשן רוסיה.

הגירסה הרוסית של "רמזור" צפויה לעלות לשידור ב-2011 בערוץ ‏CTC‏. מדובר בערוץ המוביל בתחום הבידור, המדורג שלישי בגודלו אחרי שני הערוצים הממשלתיים.

ההסכם נסגר על-ידי קשת פורמטס בראשות קרן שחר, מול Yellow, Black and White ‎‏, מחברות ההפקה המובילות במדינה. הגירסה הרוסית תשודר בין היתר באזרבייג'ן, ארמניה, בלארוס, קזחסטאן, אוקראינה וגיאורגיה.

‏זו העסקה השנייה של קשת למכירת הפורמט. כזכור, אולפני ‏‎20th Century FOX Television‎‏ מפיקים עונה של הגירסה האמריקנית ו‎"Mixed Signals"‎‏ (בשמה האמריקני), שתשודר בערוץ ‏FOX‏ במהלך 2011.

אדיר מילר, יוצר "רמזור", מסר בתגובה: "מרגש אותי שבכל פעם שאני חושב שקיבלתי כבר את כל המתנות מ'רמזור', היא מפתיעה אותי ומביאה לי עוד מתנה".

בקרוב ייצא מילר לטקס האמי הבינלאומי, שם מועמדת הסדרה לפרס הקומדיה הטובה ביותר.

‏את "רמזור" יצר מילר, אותה הוא כתב בעצמו עם רן שריג; וביים אותה אוהד פרח. בימים אלה היא עומדת לקראת סיום צילומי העונה השלישית, ומיועדת לעלות בשנה הבאה בקשת.

"רמזור" היתה לאחת הקומדיות הישראליות המצליחות של העשור האחרון. בסיכום שנת 2009 היא היתה בין 10 התכניות הנצפות ביותר והשיגה רייטינג ממוצע של 23.7% בקרב משקי-בית יהודיים. כמו כן, "רמזור" רשמה למעלה מ-2.5 מיליון צפיות בפרקים המלאים ב-‏mako‏ בעונה השנייה. ‏‎‎‏