בקשה לצו נגד ההתאחדות לכדורגל: בטלו עונש משחקים ללא קהל

בנוסף, בבקשה לתביעה ייצוגית דורש אוהד הפועל ת"א מקבוצות הליגה להחזיר לבעלי המנויים 2.48 מיליון שקל - שווי הכרטיסים שנמכרו למשחקים שכבר נערכו העונה ללא קהל

ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל להחמיר העונה באופן משמעותי את הענישה על התפרעויות של אוהדים ביציעים, כבר גרמה להפועל תל-אביב, מכבי תל-אביב, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים לארח משחקי ליגה ללא קהל, כשאתמול (ד') גזר בית הדין של ההתאחדות עונש נוסף מאותו סוג על בית"ר ירושלים, בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק מול הפועל תל-אביב ביום ראשון האחרון.

עכשיו מתברר כי יש אוהדים שנמאס להם מהגזירות הללו. הבוקר (ה') הוגשה לבית משפט השלום בראשון-לציון בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד ההתאחדות לכדורגל ו-16 קבוצות ליגת העל.

התובע, אוהד הפועל תל-אביב המחזיק במנוי למשחקי הבית של הקבוצה, דורש, באמצעות עו"ד מיכל נבון, להוציא צו שימנע מבית הדין של ההתאחדות להטיל עונש של משחקים ללא קהל.

לחילופין דורשת התביעה כי אם צו המניעה לא יתקבל - יוטל על הקבוצות עונש של החזר כספי על כל משחק שייערך ללא קהל העונה.

בנוסף דורשת התביעה החזר כספי רטרואקטיבי לכל בעלי המנויים בליגת העל על משחקים שכבר נערכו העונה ללא קהל, בסכום כולל של 2.48 מיליון שקל.

בכתב התביעה נכתב: "חשוב לציין כי בהסכם ההתקשרות בין הקבוצות לרוכשי המנויים לא צוינה אפשרות לפיה תישלל מהם צפייה במשחקים עקב הטלת עונש רדיוס ללא קהל, ולפיכך מדובר בהפרת הסכם מצד הנתבעת".