ורשבסקי לרבוע כחול: "ערוץ 10 לא ייכנע לחרם"

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", רבוע כחול הורידה מערוץ 10 קמפיינים של מגה - כיוון שלטענתה היה בערוץ סיקור יתר של רמי לוי, בעלי הרשת המתחרה

"ערוץ 10 לעולם לא נכנע ולא ייכנע לחרם מכל סוג שהוא", כך כותב מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, למנכ"ל רבוע כחול (קו-אופ), זאב וורמברנד. המכתב נשלח במחאה על מה שהוא מכנה "חרם פרסומי שנוקט הקו-אופ על ערוץ 10".

במכתב שהגיע לידי "גלובס" כותב ורשבסקי כי החרם על-פי אנשי הקו-אופ נובע מ"סיקור יתר של רמי לוי שיווק השקמה במסגרת התוכניות של חדשות ערוץ 10".

ורשבסקי כותב לוורמברנד: "אני מניח כי החלטתך התקבלה ברגע של כעס. עם זאת, אינני יכול שלא להשיב על הדברים באופן הנחרץ ביותר. חדשות ערוץ 10 היא חברה עצמאית ואיננה מושפעת משיקולים פוליטיים. החברה מחויבת אך ורק לערכים עיתונאיים של דיווח אמת, חופש מידע ויושרה - וכמובן למאות אלפי צופיה".

לדברי ורשבסקי, "רמי לוי שיווק השקמה כלל אינה מפרסמת בערוץ 10, ואזכורה בתוכניות נבע מעניין ציבורי ועיתונאי".

מנכ"ל ערוץ 10 דורש בסוף מכתבו כי וורמברנד ישקול מחדש את הדברים ויבחר להמשיך לפרסם.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", ברבוע כחול הורידו בשבוע שעבר את הקמפיינים של מגה מעל מסך ערוץ 10, כיוון שלטענתה היה בערוץ סיקור יתר של רמי לוי, בעלי הרשת המתחרה.

ממגה נמסר: "אנו מעריכים את ערוץ 10 ואת חברת החדשות שלו. מגה פועלת משיקולים עצמאיים, תוך שהיא בוחנת מעת לעת את אפיקי הפרסום המתאימים לשם קידום מטרותיה".