משרדי הפרסום JWT ישראל, רגב-קויצקי, ענבר-מרחב-שקד ופוקס-גורן-גלעדי מתמודדים על תקציב הפרסום של רשת פיצה האט - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב שהוגדר למתמודדים עומד על כ-2 מיליון שקל.
תקציב הפרסום של פיצה האט בישראל איננו נחשב לתקציב גדול בדרך-כלל, אך עם זאת מדובר במותג בינלאומי.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2008 השקיעה החברה בפרסום כמיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 פרסמה החברה בהיקף של כ-800 אלף דולר, וב-2010 עמד היקף הפרסום על 80 אלף דולר בלבד.
כשהיתה הרשת בבעלות של דור-אלון שבשליטת דודי וייסמן טיפל בתקציב משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ שבבעלות רות שטרית. לפני מספר חודשים הפסיק המשרד לטפל בתקציב, ועתה כאמור הוא עומד למכרז.
רות שטרית, המשמשת כדוברת פיצה האט, סרבה להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.